om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 15:42:52

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Noen å dele med
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Noen å dele med  (Lest 649 ganger)
am24
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 06/05 - 2009, 17:44:35 »

Det er vanskelig å slanke seg alene. Det er mye lettere når man har noen å snakke med og å dele erfaringene med:) bli oppmuntret ved nedturene eller bli rost ved oppturene:)  eller kanskje man til og med er så heldig å ha noen å trene sammen med!  wiggle Jeg er ei jente på 24 år fra gudbrandsdalen. har to barn. veier 83, men har i første omgang tenkt å gå ned til 70. det er mitt første mål:) jeg lytter gjerne, støtter og hjelper til:) Smiley
Loggført
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #1 på: 06/05 - 2009, 22:02:48 »

Velkommen hit til oss - fint å få en Opplending her! Jeg er Hedmarking, er 51 år og har vært her på Slankenett siden juni 08. Håper du vil trives her! eusa_angel
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
Smørbukka
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 11/05 - 2009, 12:33:02 »

Hei på deg!
Jeg har ikke vært her inne så lenge, men trives veldig!
Blir gjerne med på en gjensidig "støtte-slanking". Jeg tror det er mye hjelp i å ha noen som gir oppmuntring når man sprekker eller står litt fast, og som gir ros når man har medgang!
Jeg er 27 fra Oslo. Har nettopp fått mitt første barn, og vil gjerne ha tilbake kroppen min. Gikk opp 20 kg i svangerskapet, og veide litt for mye fra før av også. Mistet 10 kg første uken etter fødselen, resten satt fast. Startvekten min var 82,8 kg. Skal ned til 65 kg. Veide meg i dag - 79,4 kg. Det var utrolig deilig å se 7-tallet først igjen Smiley Jeg ammer fortsatt, så jeg må holde meg til moderat trening og endring av kostholdet.
Hvilken plan har du for din vektnedgang? Vanlig trening og kosthold eller skal du prøve deg på diett / kur?
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.421 sekunder med 18 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten