om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 15:47:53

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Jeg ville si hei :)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Jeg ville si hei :)  (Lest 734 ganger)
Criminy
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 08/05 - 2009, 21:27:17 »

Hei alle sammen! Smiley

Jeg er en 23 år gammel dame, bosatt i Bergen. Har nettopp opprettet en dagbok, og tenke at jeg måtte innom her og hilse, siden jeg forhåpentligvis kommer til å bruke forumet mye.

Jeg har limt inn profilteksten fra dagboken min her, siden den oppsumerer situasjonen min ganske bra:

Har alltid vert 5-10kg overvektig. Vekten har vert stabil hele tiden egentlig. Alltid litt for mye, men ingenting alvorlig. Jeg har hatt perioder med sultestreik, og med sunt kosthold og mosjon. Ingenting har hjulpet noe særlig. Jeg har en aktiv hverdag grunnet fysisk krevende arbeid, men jeg klapper jo såklart sammen i sofaen med godteposen når jeg kommer hjem. Ellers spiser jeg sunt og variert, det er bare de ekstra kaloriene fra snopet som ødelegger. Noen som kjenner seg igjen i begrepet "sukkeravhengighet"..?

I dag har jeg manipulert legen min til å skrive ute en resept på 10mg Reductil til meg. Og som han sa; "du er jo ikke såå tjukk da"..^^ Jeg har ikke høy nok BMI til å forsvare bruken av slike medisiner, men jeg har en lege som er lett å be, heldigvis.. Dog var han skeptisk til opplegget.

Tar første pillen i morgen, og er selvfølgelig spent på effekten. Håper også det kan gi meg et lite spark bak, for det er bare viljen det står på når det gjelder trening utenom jobb.
.........................

Håper å kunne både gi og få støtte og inspirasjon blant de andre slankerne her inne.
God helg alle sammen! 4_1_206
Loggført
zitrana
Beryktet

I’ve come too far to take orders from a cookie.

Vis profil
« Svar #1 på: 08/05 - 2009, 22:24:54 »

Hei og velkommen til deg Smiley

Hva er Reductil?

Ellers så håper jeg du vil trives her og at du når målene dine. Ønsker deg masse lykke til og håper du får ei fin fin helg  cheerleader cheerleader
Loggført

tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 08/05 - 2009, 22:59:52 »

Lykke til med reductil, husk at du også må endre kosthold, ikkje bare tro at en pille kan gjer mirakelet! Smiley

Håper du når målet ditt, og at du vil trives her inne med oss Wink
Loggført

Criminy
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 09/05 - 2009, 23:41:36 »

Hei og velkommen til deg Smiley

Hva er Reductil?

Ellers så håper jeg du vil trives her og at du når målene dine. Ønsker deg masse lykke til og håper du får ei fin fin helg  cheerleader cheerleader

Tusen takk for det! Smiley

Star litt her om Reductil: http://www.lommelegen.no/322000/hva-er-reductil

Lykke til med reductil, husk at du også må endre kosthold, ikkje bare tro at en pille kan gjer mirakelet! Smiley

Håper du når målet ditt, og at du vil trives her inne med oss Wink
Jeg kommer nok til å trives veldig bra. Etter hva jeg har lest er det mange koselige mennesker her.

Som jeg skriver håper jeg at Reductilen kan fungere som et spark bak, for å få en grei livstil til å bli en bra livsstil. Smiley
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.391 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten