Hei alle sammen!

Jeg er en 23 år gammel dame, bosatt i Bergen. Har nettopp opprettet en dagbok, og tenke at jeg måtte innom her og hilse, siden jeg forhåpentligvis kommer til å bruke forumet mye.
Jeg har limt inn profilteksten fra dagboken min her, siden den oppsumerer situasjonen min ganske bra:
Har alltid vert 5-10kg overvektig. Vekten har vert stabil hele tiden egentlig. Alltid litt for mye, men ingenting alvorlig. Jeg har hatt perioder med sultestreik, og med sunt kosthold og mosjon. Ingenting har hjulpet noe særlig. Jeg har en aktiv hverdag grunnet fysisk krevende arbeid, men jeg klapper jo såklart sammen i sofaen med godteposen når jeg kommer hjem. Ellers spiser jeg sunt og variert, det er bare de ekstra kaloriene fra snopet som ødelegger. Noen som kjenner seg igjen i begrepet "sukkeravhengighet"..?
I dag har jeg manipulert legen min til å skrive ute en resept på 10mg Reductil til meg. Og som han sa; "du er jo ikke såå tjukk da"..^^ Jeg har ikke høy nok BMI til å forsvare bruken av slike medisiner, men jeg har en lege som er lett å be, heldigvis.. Dog var han skeptisk til opplegget.
Tar første pillen i morgen, og er selvfølgelig spent på effekten. Håper også det kan gi meg et lite spark bak, for det er bare viljen det står på når det gjelder trening utenom jobb.
.........................
Håper å kunne både gi og få støtte og inspirasjon blant de andre slankerne her inne.
God helg alle sammen!