om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 15:50:45

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Slankevenner i Trondheim
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slankevenner i Trondheim  (Lest 1093 ganger)
mariada
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 12/05 - 2009, 13:04:03 »

Hei sann.

Jeg er ei jente bosatt i Trondheim som trenger å gå ned rundt 20 kilo. Jeg ønsker derfor å treffe andre som villø ned i vekt og som har lyst til å ha noen å trene sammen med.

Det er lettere å holde motivasjonen oppe når man er flere, så kanskje det er flere fra Trondheim her som har lyst til å komme i form. Kanskje vi kan få i gang noe sammen?

Ta gjerne kontakt på epost elmariada@gmail.com

Smiley  Lykkelig
Loggført
gladja
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 25/06 - 2009, 13:53:05 »

Heisann:-)jeg er dessverre ikke fra Tr.heim men fra steinkjer.Selv om vi ikke får møttes for å trene,så ønsker jeg meg gjerne en nettvenninde som også skal slanke seg,slik at vi kan motivere hverandre.Jeg har gått opp rundt.22kilo de siste 4årene,og det er rett og slett grusomt!!jeg har vell bestandig hatt anlegg for å være litt fyldig/formete men ikke feit som nå:-(Jeg hadde blitt veldig glad om vi kan utveksle erfaringer,og backe opp hverandre,kanskje til og med treffes for å feire noen kilos nedang også:-)men send meg noen ord,om det høres intersant ut.Jeg har rett og slett mistet motivasjonen min litt,men den kan jo piffes opp når man er to,eller flere som trenger å gjøre det samme.

enten skriv her eller send meg en mail til: God fe : God fe
 lenis_b@hotmail.com
« Siste redigering: 25/06 - 2009, 13:55:57 av gladja » Loggført
kath.
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 02/09 - 2009, 11:17:00 »

Hei sann.

Jeg er ei jente bosatt i Trondheim som trenger å gå ned rundt 20 kilo. Jeg ønsker derfor å treffe andre som villø ned i vekt og som har lyst til å ha noen å trene sammen med.

Det er lettere å holde motivasjonen oppe når man er flere, så kanskje det er flere fra Trondheim her som har lyst til å komme i form. Kanskje vi kan få i gang noe sammen?

Ta gjerne kontakt på epost elmariada@gmail.com

Smiley  Lykkelig

Jeg skal også ned 20 og er fra Trondheimsområdet.  wiggle
Loggført

khbrend
Gjest
« Svar #3 på: 03/05 - 2010, 11:21:53 »

Jeg skal flytte til Trondheim, og har planer om å gå ned i vekt Smiley
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.54 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten