om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 16:02:41

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Hva med tida etter slanking?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hva med tida etter slanking?  (Lest 929 ganger)
myrull
Nytt medlem
*

"I'd rather be a hammer than a nail"

Vis profil WWW E-post
« på: 15/05 - 2009, 00:49:27 »

Jeg sitter å surfer meg ihjæl, på leting etter noen som kanskje kan være i samme situajson som meg? Det jeg spør er; hva med tida etter at man faktisk har prestert å slanke av seg de kiloene som var aaaltfor mange?
Altså, jeg var vant med kroppen min jeg. jeg var ikke glad i den, men den kjentes da i alle fall "kjent" ut! Men nå som jeg plutselig (etter ca 1år) har "mistet" rundt 20kg av meg selv, så finner jeg meg selv mildt sagt forvirret! Selvsagt er jeg kjempeglad og veldig stolt av at jeg har kommet hit, men jeg vet ikke hvem denne person er?!
Hvem i alle dager er denne jenta som sitter DER foran pc'en og taster??*henne kjenner jeg ikke*. Og hvem i alle dager er den kjempesøte og kule jenta på bildet der? Jeg ser hun sitter der i en råstilig kjole, med tøffe støvletter og laaangt svart hår(kunne ikke fått det til bedre selv).
I det siste året har jeg riktignok ikke bare forandret mitt ytre, jeg har også vokst noe enormt oppe i hodet. Men det gjør bare hele meg enda mer ukjent.
Ikke nok med at denne jenta (som tilfeldigvis har akkurat samme smak og stil som meg) er pen, men hun er jaggu meg smart og!
Så det jeg lurer på er om noen kjenner seg igjen her? Og har dere noen gode råd om hvordan man skal tenke i en slik situasjon? Hva kan jeg gjøre for å kunne føle at den nye meg, virkelig ER MEG?

Loggført
pottimor
Mosjonist
**

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 15/05 - 2009, 03:36:48 »

Gratulerer med å ha fått det til!

Jeg er ikke i din situasjon, og har ikke noe erfaring eller råd å komme med. Jeg vil likevel anta at sånt kommer med tiden, så lenge du er fornøyd vil du nok etterhvert se på det som naturlig og føle deg hjemme og komfortabel i den nye, lekre kroppen din. Lykke til med det!
Loggført

medlem i sykkelklubben  kardio
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 15/05 - 2009, 07:53:51 »

Husk de 7 gyldne T-er:

Ting Tar Tid, Til Tider Trengs Tålmodighet.

eusa_angel
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
lillemy
Smått avhengig

Smil og verden smiler igjen.......

Vis profil
« Svar #3 på: 15/05 - 2009, 22:42:38 »

Kjenner meg faktisk igjen i noe av det du skriver. Har selv gått ned 15 kg og er blitt ei nett lita dame som mange misunner.
Men hvem er jeg egentlig?
Er hvertfall blitt mer selvstendig eller våger kansje å ta imot ros fra andre uten å bli altfor flau.

Blitt mer åpen mot andre, men og mange andre ting. Så både positivt og negativt.

Savner også  noen å prate med som også har nådd målet sitt. Send gjerne en pers. meld.
Loggført

52x  wiggle opp
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.387 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten