om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 16:12:43

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Sniker meg inn....:)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Sniker meg inn....:)  (Lest 982 ganger)
Maya1981
Nytt medlem
*

maya81@live.no
Vis profil E-post
« på: 28/05 - 2009, 11:46:39 »

Hei på dere:) Jeg er 28 og alene med 3 barn. Har en gutt på 8 år, jente på 7 år og gutt på 3 år. Jeg bor i Halden og trives godt her:)
Jeg er ikke så fornøyd med hvordanjeg ser ut så tenkte å gjøre noe med det:) Starta i August 2008 med å bli flink å spise lite og ofte. Frem til nå har jeg gått ned fra 87 kg til 72 kg. Men det har stoppet opp litt så nå tenkte jeg å legge til litt trim.
Jeg har kjøpt meg "Innersvingen rockering" og håper på å få bort litt mere flesk, serlig på mage, hofter. Det er på de stedene det sitter igjen mest.

Håper på å bli kjent med en gjeng hyggelige mennersker for ut i fra hva jeg har lest her inne så virker dette som et hyggelig sted å være:D

Målet mitt er å komme meg fra 72 kg til 60 kg. Jeg veide 60 kg før jeg fikk mitt første barn men jeg klaga pokker meg da også. Jeg ser jo på bilder at jeg ikke hadde noe å klage på. Kommer jeg med ned til 60 kg nå så skal jeg aaaaldri klage mere Tongue

Loggført
paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 28/05 - 2009, 11:49:26 »

Velkommen hit!

Husk at det ikke går an å punktslanke, med trim og kosthold vil du nok miste kg både her og der. Det går allikevel an å stramme opp magen. Smiley

Lykke til! cheerleader
Loggført
Maya1981
Nytt medlem
*

maya81@live.no
Vis profil E-post
« Svar #2 på: 28/05 - 2009, 11:52:27 »

Tusen takk  toothy4

Ja vet det....men tenkte kanskje at med litt ekstra trim på mage og hofter så forsvinner det kanskje litt ekstra der?
 Skader ikke å miste litt ellers på kroppen heller  så det er helt greit .... eusa_whistle
Loggført
sparegris
A-Kjendis

Seconds on your lips - years on your hips!

Vis profil
« Svar #3 på: 28/05 - 2009, 12:05:53 »

Hei hei, og velkommen hit!  toothy4

Du er jo veldig godt i gang - gratulerer med fin nedgang så langt! Moro med rockering, jeg drev litt med det da jeg var mindre, morsomme greier. Nesten så jeg fikk litt lyst til å begynne igjen! Det må iallefall hjelpe på bevegelighet i hofte- og mageregionen. Hvor mye koster en slik? Må vel ha en voksenstørrelse da, nytter vel ikke å gå på lekebutikken og kjøpe Tongue Fint om du kan gi litt mer info, hvordan/hvor mye/ofte du bruker den og sånn, for jeg ble virkelig nysgjerrig toothy4
Loggført

Maya1981
Nytt medlem
*

maya81@live.no
Vis profil E-post
« Svar #4 på: 28/05 - 2009, 12:17:39 »

Det er en rockering for voknse. Den fåes i forskjellige str alt etter hvor godt trent man er. Den de fleste bruker for å trimme med er på 1,7 kg. Den er polstret med en litt myk gummi og har en bølgete innside. Jeg har akkurat kjøpt min og det er ikke lenge man orker å holde på i starten for man blir fort øm og støl i magen. Den tar skikkelig tak med en gang. Men den stølheten skal vist gå over etterhvert som man er flink å bruke dem.
Vet om en del som har brukt denne ringen bare none få minutter hver dag og har mista mellom 5 og 10 cm rundt livet og hofter på 2-3 uker. Så je er veldig spent selv Smiley

Legger ved en link til en hjemmeside hvor man kan bestille en slik ring.

http://www.rockeringer.no/Hjem.html

Man kan også bestille den gjennom www.flust.no hvis man har oppsparte trumf poeng. Jeg hadde oppsparte trumf poeng og fikkmin ring gratis pga det....veldig kjekt.
Loggført
sparegris
A-Kjendis

Seconds on your lips - years on your hips!

Vis profil
« Svar #5 på: 28/05 - 2009, 12:23:17 »

Takk for info! Jeg har også Trumf, men ikke så mye poeng ennå. Men om litt kan jeg kanskje få spart opp nok til å få meg en rockering jeg også Cheesy
Loggført

tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #6 på: 29/05 - 2009, 23:08:17 »

Velkommen velkommen Smiley

Har lurt på rockering eg og, men eg får det ikkje til, så eg tørr ikkje kjøpe Tongue
Loggført

Sommerpiken
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #7 på: 30/05 - 2009, 09:14:10 »

Hei hei!

Jeg har brukt innersvingen rockeringen en god del. Den er veldig effektiv!
I starten når du bruker den kommer du sannsynligvis til å få store blå-merker. Men det går over etterhvert.

Denne rockeringen tar godt over hofte og mage, men den er fin som generell fettforbrenning. Det går virkelig ann å bli svett av den rockingen  Smiley
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.39 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten