om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
30/07 - 2010, 11:48:16

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
59799 innlegg i 2384 emner av 2910 medlemmer
Nyeste medlem: renjie123456
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Artikler & Nyheter
| |-+  Artikler fra forsiden
| | |-+  Guide til riktig vektreduskjon
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Guide til riktig vektreduskjon  (Lest 3879 ganger)
akemah
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 28/05 - 2009, 20:52:58 »

Etter å ha lest denne artikkelen lurer jeg itt på hvordan det da står til med Grethe roede dietten. Jeg har nå fulgt denne i 8 uker og har bare oppnådd vektøkning. Målet mitt var å holde vekten i forbinnelse med røykeslutt men dette har da fungert motsatt.
Jeg trener omtrent 2 timer om dagen med en dag pause i uken. Jeg trener da veldig variert.Det kan innebære en time med bare tøy og bøy under mitt begrep trening.
I tillegg til det er jeg vegetarianer og spiser heller ikke hvete (allergi) eller sukker/ærstatningsprodukter.Jeg spiser variert og veldig lite junk. Største synden er vel ris og kaffe. Siden GR handler om kcal telling ligger jeg på ca 1600 kcal de dagene jeg klarer det. Er ofte sulten. Så fortell meg, hva skal jeg ligge på for å oppnå 5 kg vektnedgang?
Loggført
paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 28/05 - 2009, 21:08:51 »

Du bør ikke gå sulten. Det er ubehagelig, du klarer ikke yte like mye som om du var mett og det er lettere å ty til ting som hører helgen til.
Har du prøvd å øke kcalinntaket de dagene du trener? Kanskje kroppen reagerer med å holde på maten den får når du trener såpass.

Går du på kurs eller går du "ved siden av"? Min personlig erfaring er at kurslederne er gode å diskutere slike ting med - de har jo gjerne mange års erfaring.

Lykke til! Smiley
Loggført
akemah
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 28/05 - 2009, 21:27:05 »

Jeg går ved siden av for å si det slik. Moren min har gått kurs så jeg får mye av henne. Og jeg går ikke sulten, for jeg klarer ikke å la vær å spise, da tar jeg heller et knekkebrød ekstra:) Men jeg blir så forvirret. Man sier at man må ha mindre inn enn ut for å gå ned, men det funker jo tydeligvis ikke for meg. Jeg spiste mye junk og godterier før, selv etter at jeg sluttet med det, har ikke vekta vist noe forandring. Jeg syns det er rart. så etter å ha lest denne artikkelen skulle jeg ha ligget på ca 1800-1900 kcal. Ifølge gr er det mitt daglige forbruk. etter å ha begynt med kcal telling fikk jeg sjokk fordi jeg er sikker på at jeg lå på ca 2500-3000 kcal daglig før jeg kuttet ned til 1600. Med andre ord jeg skulle virkelig ha gått ned noe. men nopp, nothing.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.401 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten