om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 16:16:37

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  PCOS & Insulinresistens
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: PCOS & Insulinresistens  (Lest 703 ganger)
caris
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 03/06 - 2009, 13:12:27 »

Hei hei

Min søster har PCOS og insulinresistens og sliter med å gå ned i vekt. Hun har prøvd både supper og andre ting (selv om jeg tror ikke slike kurer egentlig hjelper ) men det'jo trasig å aldri få nedgang.Jeg ønsker å gi henne forslag på hva hun kan gjøre, men hun er ikke så motivert for å trene heller siden hun tror det ikke hjelper.  Hvis hun får se at andre har klart det tror jeg det vil være lettere.

Er det noen her inne som har dette ?
Har dere klart å gå ned i vekt ? Og hva har dere spist ( helst litt detaljert hva dere absolutt IKKE har spist ) , hvor mye har dere trent og hvor lang tid tok det ?

Takk..
Loggført

sangpia
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #1 på: 03/06 - 2009, 16:12:51 »

hei du, jeg har selv pcos, kutt ut karbohydrater, spis kyllingfilet, røkt laks, egg, alt med proteiner og grønnsaker så skal hun se at ting blir mye bedre for henne:)
Loggført
Startopia
B-Kjendis

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 05/06 - 2009, 07:36:51 »

Når man er insulinresistent så hjelper det å kutte ned på karbohydratene. Kutt ut poteter, ris og pasta til middagene. Bytt brød ut med grovt knekkebrød. Kontroler inntaket av melk. Selvsakt er alt annet sukker ganske så bannlyst....

Trening vil også øke insulinsensitiviteten. Så et godt program med både styrke og kondisjon må til.
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.464 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten