Men du...
Noe ER unormalt. Det er ikke normalt å gå ned så mye på så kort tid over så lang tid (hvis du skjønner hva jeg mener)
Det i seg selv er en grunn til å oppsøke lege.
Hvis du klarer å fortsette å gå ned så fort i vekt i samarbeid med lege er det vel og bra, men uten samarbeidet med legen er jeg redd dette kan være skummelt. Du bør i allefall ta kontakt slik at legen kan få måle blodtrykket ditt ofte og følge med deg.
Tenk om det kommer en dag der du oppdager at dette har gått for fort, og at kroppen din sier i fra at den ikke vil dette mer - tenk om det den dagen er for sent å komme seg til lege!!!
Bedre føre var enn etter snar.
Hei igjen,
Det høres kanskje unormalt ut men kanskje det er normalt for meg? jeg har alltid spist veldig mye mat. Kanskje jeg egentlig har en høy forbrenning som har gjemt seg bak mitt høye kalori inntak. Jeg føler meg rett og slett i kjempe form. Har trent 5 dager på rad nå og det ser ut til at jeg kommer til å gå ned 4kg denne uken. Har gått ned 3kg allerede og et par dager igjen av uken

Igjen, skulle jeg merke noe ubehag vil jeg selvføgelig besøke legen. Det som irriterer meg er hvor mye jeg tenker på god mat selvom jeg ikke er sulten. Føler for å besøke diverse junkfood steder hver eneste dag.