om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 16:31:22

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Slankevenn
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slankevenn  (Lest 856 ganger)
Helleh
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 30/06 - 2009, 20:42:34 »

Hei.
Er ei jente på 20år som vil gå ned en del. Har "litt" for mye av det gode.
På mandag begynte jeg å trene på studio. Fant ut at jeg likte det. Var deilig å svette litt.
Men føler meg liksom litt alene. Har ingen å "dele" det med. Føler at det hadde vært litt motivasjon bare det:)
Akkurat nå er motivasjonen på topp, men er livredd for å miste den. Er ikke så veldig tålmodig. Hehe. En ulempe.
Mener også selv at jeg er flink til å motivere andre (bare ikke meg selv, noen ganger).

Er 154høy og har egentlig ikke peil på hvor mye jeg veier. Det jeg vet er at det er altfor mye. Hehe.

Skal du ned i vekt, trenger noen å dele det med, hjelp med å holde motivasjonen oppe og kanskje dele noen tips og råd, ta kontakt med meg da vel:)

Helle Wink

Loggført
litenen
Prateglad

Vis profil
« Svar #1 på: 14/07 - 2009, 20:43:07 »

Jeg blir selv straks 21, er 155 høy og veier en god del for mye... Er nå oppe i 73kg (kanskje også litt mer etter som jeg ikke har trent i sommer). Jeg har hatt en pause fra slankenett nå, mye pga jobb, ferie og diverse annet, men skal prøve å trappe opp igjen nå. Trener ikke for tiden, treningssenteret mitt har sommerferie, så da må jeg reise et stykke til neste alternativ og der er det nå for tiden fult... MEN planen er å trene igjen strakt ferien er over Smiley

Trenger både motivasjon og tips, så jeg vil gjerne følge deg på veien Smiley Om du oppretter din egen slankedagbok her på forumet leser jeg den gjerne! Ta gjerne også bilder av deg, så kan vi alle følge fremgangen din.

Mvh Litenen
Loggført

Are you dreaming? Dreaming the night, dreaming alright...

Sjokolade
Nytt medlem
*

I've got some calories to burn

Vis profil
« Svar #2 på: 27/07 - 2009, 16:56:20 »

Oi, dette er visst for oss under 160=) Jeg er selv 157 og er 18 år og skal ned noen kg=)
Loggført

Jeg vil bare se bra ut naken
StineMarie
Gjest
« Svar #3 på: 02/08 - 2009, 17:47:17 »

Blir gjerne slankevenn med dere jeg også  toothy4
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.346 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten