Jeg er ingen ekspert, dette blir vel heller mine meninger om saken...
Hva skjer hvis man ikke spiser?Dette er vel spørsmålet hvor jeg er ute på tynn is. Men du vil jo få null energi inn og har dermed lite eller ingenting å ta ut. Mat er kroppens "bensin" og du vet jo hva som skjer med bensinbilen når den går tom for bensin.
Hvor ofte bør man spise (generelt)Flere steder blir det vel anbefalt hver 3-4 time. Hvertfall før du blir alt for sulten, det er viktig å ikke være sulten selv om man skal gå ned i vekt.
Hva kan være vomfyll for en slanker?God mat! Og se neste spørsmål.
Hva er det beste brødet, pålegget, typen middag (kjøtt, fisk, suppe?) og lignende?Grovt brød, kornblandinger, skinke, kalkunpålegg, ost, makrell i tomat, kaviar, alle typer fisk, renskåret kjøtt, grønnsakssupper, tomatsuppe, blomkålsuppe, and it goes on and on. Den maten du liker best er absolutt den beste måten for en slanker. En sjokoladebit er også god mat for en slanker, men i særdeles kontrollerte mengder. Litt på lørdagskvelden f.eks.

Selv om man slanker seg er det viktig å få i seg alle næringsstoffene man trenger. Man går nok ned i vekt ved å spise havregrøt og kun det, men det er ikke særlig mettet med vitaminer og mineraler, og det er fryktelig kjedelig!
Er pepsi max ok eller dårlig?Hvordan søtningsstoffene i "light-brus" påvirker kroppen er veldig omdiskutert, men det er ingen tørstedrikk. Ok til kos. Om du bare drikker dette vil tennene dine lide, og antakelig vil du få en grusom ånde og sikkert flere "bivirkninger".
Hvor mye vann bør man drikke?Jeg tror anbefalt mengde ligger på 1,5-2 liter om dagen, mer hvis det er varmt eller ved trening.
Hvilken type trening er best når det gjelder bare fettforbrenning og ikke muskeløkning?Kondisjonstrening er fint for å forbrenne fett, men med flere muskler vil du forbrenne mer fett, også når du ikke trener.
Det er sikkert flere som har andre svar eller innskytninger eller noe på mine svar. Slanking er veldig individuelt, jeg vil tro at det ikke finnes noen kollektiv måte å slanke på. Håper du finner ut av det, jeg har hvertfall fått stort utbytte av å være her på slankenett.