Hei
Dette er mitt første innlegg her, så jeg håper dette er riktig sted og legge det

I begynnelsen av juni startet jeg med Herbalife for å få mer energi i en temmelig slapp kropp.
Tok pulveret i stedet for frokost og kveldsmat og spiste normalt ellers i løpet av dagen. Tok også vitamintabletter tre ganger om dagen.
Energien kom tilbake - heldigvis ( har to små barn så man trenger all energi man kan få

)
Men, jeg har fått store problemer med ansiktet mitt. Det har kommet masse "kvisevannblemmer", dvs
små vannblemmer med litt puss i. I tillegg er huden rød og sår, spesielt ved nesen og ned mot munnen. Huden tørker også ut og jeg kan ta av tørr hud i dette partiet to - tre ganger om dagen.
Dette er naturlig nok meget stygt, men det verste er at det er smertefullt. Det er akkurat som om det bobler i huden og jeg nærmest kjenner at det popper ut vannblemmer med puss i.
Nå har jeg hatt ferie i to uker, kuttet ut tre dager i starten av ferien og tok pulveret igjen noen dager før vi dro på en lengre tur til Danmark. På turen ned hit hadde jeg så ubehag i ansiktet at jeg ikke orket å ta pulveret her nede. Det er nå halvannen uke siden og ansiktet er mindre vondt, men fremdeles rødt og betent.
Er det noen som har peiling på dette? Opplevd noe lignende?
Hun jeg har kjøpt pulveret av sier det er renselsesprosessen i kroppen min som er årsaken til dette og at jeg bare må holde ut. Men, jeg vet neimen ikke om det er verdt det.