om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 16:50:21

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Herbalife og store ansiktsproblemer - noen som har peiling?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Herbalife og store ansiktsproblemer - noen som har peiling?  (Lest 942 ganger)
babybollablue
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 01/08 - 2009, 21:13:22 »

Hei

Dette er mitt første innlegg her, så jeg håper dette er riktig sted og legge det eusa_angel

I begynnelsen av juni startet jeg med Herbalife for å få mer energi i en temmelig slapp kropp.
Tok pulveret i stedet for frokost og kveldsmat og spiste normalt ellers i løpet av dagen. Tok også vitamintabletter tre ganger om dagen.

Energien kom tilbake - heldigvis ( har to små barn så man trenger all energi man kan få eusa_sick)

Men, jeg har fått store problemer med ansiktet mitt. Det har kommet masse "kvisevannblemmer", dvs
små vannblemmer med litt puss i. I tillegg er huden rød og sår, spesielt ved nesen og ned mot munnen. Huden tørker også ut og jeg kan ta av tørr hud i dette partiet to - tre ganger om dagen.
Dette er naturlig nok meget stygt, men det verste er at det er smertefullt. Det er akkurat som om det bobler i huden og jeg nærmest kjenner at det popper ut vannblemmer med puss i.

Nå har jeg hatt ferie i to uker, kuttet ut tre dager i starten av ferien og tok pulveret igjen noen dager før vi dro på en lengre tur til Danmark. På turen ned hit hadde jeg så ubehag i ansiktet at jeg ikke orket å ta pulveret her nede. Det er nå halvannen uke siden og ansiktet er mindre vondt, men fremdeles rødt og betent.

Er det noen som har peiling på dette? Opplevd noe lignende?

Hun jeg har kjøpt pulveret av sier det er renselsesprosessen i kroppen min som er årsaken til dette og at jeg bare må holde ut. Men, jeg vet neimen ikke om det er verdt det.
Loggført
siri82
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 13/08 - 2009, 23:58:43 »

Hei!! cheerleader
Jeg har brukt Herbalife i snart 5 måneder nå og har aldri opplevd noe lignende. Bare hatt positive virkninger på meg!
Har gått ned 15 kg og trener for fullt noe jeg ikke har hatt energi til i det siste året før jeg begynte med dette. Lykkelig
Hilsen Siri
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #2 på: 14/08 - 2009, 08:15:04 »

Får du plutselige endringer i huden, kan det være lurt å sjekke med legen.
Det vanlige rådet ellers, er jo å kutte ut det du tror du reagerer på, og se om det hjelper.
Jeg vet ikke akkurat hva som er i Herbalife, men ved bruk av naturlige urter vil en person kunne oppleve god virkning, mens en annen vil kunne ha allergi-lignende reaksjon. Så at en annen ikke har opplevd dette, betyr bare at dere kanskje ikke reagerer på de samme stoffene.

Fortsetter du med noe som forårsaker blemmer i huden, kan du jo risiskere å lage deg sår med arr du ikke får bort.

Hva med å prøve å ta en porsjon fruktyoghurt (0-0 eller 0,1%) og et eple eller lignende frukt (ikke banan eller søte druer, men noe fiberrikt) sammen med en halvliter vann til frokost og kveldsmat, fortsette med vitaminene (men sjekk at du ikke tar for mye av dem heller), og se det an i ei ukes tid. Blir huden helt fin, kan det hende du er allergisk eller ømfintlig for noen av stoffene i Herbalife-pulveret. Blir du ikke fin, bestiller du legetime og tenker etter hva slags andre ting du kan reagere på.
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.394 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten