om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 16:51:58

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  low_battery
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: low_battery  (Lest 574 ganger)
low_battery
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 02/08 - 2009, 12:59:38 »

Jeg er en gutt på 24 år, som bor i Trondheim for tiden. Er opprinlig fra Haugesund, men en rekke hendelser har skjedd at jeg har flyttet opp til Trondheim.

Jeg har vært og er kanskje en ganske så innesluttet person, som liker mer tid med pc enn med andre, det har ihvertfall vært slik en god stund.

Nå føler at jeg får starte på en ny fase i livet mitt, der både kropp og sinn skal forandres, og dermed meldte jeg på dette forumet.

Jeg sliter med å holde motivasjon lenge nok, og så går jeg bare dobbelt så raskt opp igjen

Nå veier jeg hele 119.9 kg, og med høyden jeg har, så er BMIen min på hele 37.01. Så den må jeg nok prøve å få ned ja.

Jeg har mest lyst til å få gå ned i vekt med trene og sunt kosthold. Ikke noe mirakelkurer på meg, bare hardt arbeid.
Loggført
Sjokolade
Nytt medlem
*

I've got some calories to burn

Vis profil
« Svar #1 på: 02/08 - 2009, 23:02:46 »

Det høres ut som en god plan:) Langsom vektnedgang er varig vektnedgang:)
Velkommen til oss! Håper vår motivasjon vil hjelpe deg ned i vekt, og din motivasjon hjelper oss:)
Loggført

Jeg vil bare se bra ut naken
low_battery
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 02/08 - 2009, 23:10:58 »

Takk for hyggelig velkomst.  Ja, vil ha en vekt som er varig når jeg kommer sålangt og nådd målet. Har hatt alt for mye jojo-vekt før, vil ikke ha det igjen gitt.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.371 sekunder med 18 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten