om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 16:53:34

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Veiedag
| | |-+  Felles veiedag, fredag
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Felles veiedag, fredag  (Lest 1647 ganger)
soppen
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 04/08 - 2009, 03:25:47 »

Slankenett har mistet mange av sine gamle medlemmer etter betalingen ble innført, men vi har også fått mange nye. Jeg oppretter herved denne "klubben" for oss med felles veiedag! Felles veiedag er svært motiverende, og det kan fort oppstå et snev av konkurranse, men det er jo bare gøy... ..som oftest WinkWink

Da foreslår jeg at vi starter med en avstemning om hvilken dag som skal være felles veiedag =) Sleng ut ditt ønske!

Ser ut til at fredag er mest popluær Smiley
« Siste redigering: 07/08 - 2009, 00:16:49 av soppen » Loggført
paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 04/08 - 2009, 09:07:36 »

Vi er da en del her på forumet, er det ikke bare i slankedagboken som slankenett.no tilbyr som er blitt betalingstjeneste?

På "Online slankedagbok" under "Medlemmenes sider" er det liv.
Loggført
optimisten cat
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 04/08 - 2009, 10:50:37 »

Jeg synes det er et kjempe flott tiltak og jeg skal prøve å komme innom siden her og legge inn tall på torsdager. Det er en grei veiedag for min del, da har jeg trimmet tre dager og ikke hatt lørdagskos som jeg føler henger igjen fire dager etterpå.

God fe
Loggført
Sjokolade
Nytt medlem
*

I've got some calories to burn

Vis profil
« Svar #3 på: 04/08 - 2009, 12:48:46 »

Jeg stemmer for enten fredag eller lørdag som veiedag! Helst lørdag
Loggført

Jeg vil bare se bra ut naken
soppen
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 04/08 - 2009, 23:26:29 »

Vi er da en del her på forumet, er det ikke bare i slankedagboken som slankenett.no tilbyr som er blitt betalingstjeneste?

På "Online slankedagbok" under "Medlemmenes sider" er det liv.

Ja, du har rett i det. Man trenger ikke være medlem av slankedagbøkene for å skrive her.
Men dette var vel først og fremst et tiltak for "det nye slankenett", da det har blitt ganske dødt der etter man måtte betale. Men hvem som helst kan bli med!

Vi får vel komme til enighet om hvilken dag vi skal ha. Men man kan alltids åpne en ny tråd her for en annen veiedag! Men jeg forelsår at det er kun én veiedag i denne tråden.
Loggført
soppen
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #5 på: 05/08 - 2009, 21:21:05 »

torsdag, fredag eller lørdag. ingen bedre!? skal vi bare ta den i midten; fredag, eller skal vi vente til noen andre også får muligheten til å gi sin mening?
Loggført
Fokus
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #6 på: 06/08 - 2009, 01:53:26 »

Hadde litt problemer med å registrere meg her for laptopen røk, så er sent ute. Det er jo kun mandag som funker som veiedag for meg. Må følge opplegget mitt.  eusa_angel

Derfor får jeg nøye meg med å følge med på dere. Går bra, det.  cheerleader
Loggført

"You have to stay in shape. My grandmother, she started walking five miles a day when she was 60. She's 97 today and we don't know where the hell she is." (Ellen DeGeneres)
susii87
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #7 på: 06/08 - 2009, 18:10:44 »

liker best å ha veiedag på fredagene toothy4
Loggført
Sommerpiken
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #8 på: 06/08 - 2009, 22:52:43 »

Jeg trodde vi allerede hadde tråder som dekket alle mulige veiedager jeg.
Så kan folk bruke akkurat den dagen de vil. Det er jo alltids flere som joiner samme dag.

Jeg bruker fredag som veiedag. De siste ukene har jeg vært nokså ensom i "veiedag fredag"-tråden, men det går litt opp og ned. En periode var vi nokså mange der.  Smiley 

Loggført

soppen
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #9 på: 07/08 - 2009, 00:15:21 »

Jeg trodde vi allerede hadde tråder som dekket alle mulige veiedager jeg.
Så kan folk bruke akkurat den dagen de vil. Det er jo alltids flere som joiner samme dag.

Jeg bruker fredag som veiedag. De siste ukene har jeg vært nokså ensom i "veiedag fredag"-tråden, men det går litt opp og ned. En periode var vi nokså mange der.  Smiley 

jepp, jeg vet det er mange forskjellige veiedagtråder, men det virker som det er helt dødt der på egentlig alle. og jeg tror det er fordi veldig mange fra slankenett har slutta etter det ble betaling. Så derfor starter vi denne nye tråden, starter helt fra begynnelsen av er like enkelt!
men selvfølgelig kan man joine de andre. og man kan starte nye Smiley

Det virker som om fredagen er mest populær?

Fokus, kan ikke du veie deg på mandager, men skrive inn mandagens vekt på fredagen (i denne "gruppa")? =) Det er ikke så nøye om det er akkurat samme dag, men at man røper det på fredagen og så kan man se hvem som vant! hehe Smiley eller så kan du bli med i en veiedagtråd for mandager eller starte en ny.
Loggført
paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #10 på: 07/08 - 2009, 07:29:47 »

Hvorfor trenger man to tråder om veiedag på fredag?
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #11 på: 07/08 - 2009, 07:59:36 »

Hvorfor to tråder for fredag som veiedag?
- noen liker jo å starte på ny frisk, uten å ta med gamle kommentarer, og ha mindre å gå gjennom for å sjekke tidligere kommentarer fra den nye gruppa med mennesker? Da kan det være hensiktsmessig med ny tråd.
Vi får nå bare prøve å ta vare på hverandre, enten vi er nye eller gamle her inne på forum... Wink
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
susii87
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #12 på: 07/08 - 2009, 16:57:04 »

Ikke en super start i denne gruppen.. menmen Tongue opp fra 62,4kg til 63,5... skal skjerpe meg matmessig.. ingen snop denne helgen da jeg allerede har brukt opp snopekvoten min på tirsdag..

Gir ikke opp ivertfall Smiley
Loggført
soppen
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #13 på: 21/08 - 2009, 17:43:50 »

61,7 på meg i dag!
sist var det 62,7 om jeg ikke husker feil.. Ville ikke skrive inn for var så sur av å se tallet! :S
men det vil iallfall si 1 kilo ned!! Smiley
Loggført
susii87
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #14 på: 22/08 - 2009, 20:28:51 »

vekten viste 61,6kg igår Smiley ned 300g på en uke 1,9kg på to uker Smiley supert
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.42 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten