om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 16:53:56

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Stabilisere vekt
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Stabilisere vekt  (Lest 1147 ganger)
Sjokolade
Nytt medlem
*

I've got some calories to burn

Vis profil
« på: 06/08 - 2009, 13:05:41 »

Noen sier at man bør gå ned 2 kg mer enn ønsket vekt å "stabilisere" den utifra det. Så hvis min idealvekt er 57 kg, så bør jeg gå ned til 55 kg. Er dette sant? Hva mener dere?
Loggført

Jeg vil bare se bra ut naken
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 06/08 - 2009, 17:34:52 »

Smak og behag!
De siste to kiloene kommer også til å være de verste å få av....
men det er fort gjort å skli litt oppover når man er ferdig med en aktiv slankeperiode, så når man har nådd målet, må man nok være ekstra oppmerksom, så man ikke sklir ut for kraftig....
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Jansen
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 08/08 - 2009, 02:15:12 »

I mine øyne så finnes det ikke noe som heter å stabilisere vekten, rett og slett fordi har man gått riktig ned i vekt så har man allerede for å oppnå dette innarbeidet nye lisstilsvaner. Da er livsstilen og vekten stabil på en måte at det ikke svinger nevneverdig, man trenger ergo bare å videreføre de gode vanene man har hatt. Husk at de samme vanene som brakte deg ned i vekt er de du skal ha med deg videre.

Når det dog snakkes om vekt-stabilisering så er det mest i forbindelse med slankekurer som avviker fra hvordan livsstilen skal være videre, men det mener jeg ikke er noen god måte å slanke seg på da man på en måte må starte på nytt igjen etter en vektreduksjon i slike tilfeller.

Husk at den livsstilen som skal opprettholde en ønskevekt/idealvekt også vil bringe deg til den vekten, med andre ord så slanker den livsstilen man skal ha på sikt enn...
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.586 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten