om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 17:19:07

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Hvordan blir jeg kvitt de 5 ekstra kiloene?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hvordan blir jeg kvitt de 5 ekstra kiloene?  (Lest 1394 ganger)
inapina
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 24/09 - 2009, 09:19:20 »

Hei!

Er en jente på 20 år, som er veldig aktiv. Jeg driver mye med idrett, men har i løpet av et par måneder lagt på meg en del kilo. Var faktisk faren min som påpekte at jeg hadde lagt litt på meg, har kanskje merket de selv, men har bare ignorert det. Men gikk på  vekta i dag og så et overraskende høyt tall.. fikk sjokk rett og slett..

Jeg tror mitt problem er at jeg spiser for mye, men selv om jeg spiser , varer metthetfølelsen veldig kort. Jeg blir fort sulten og dersom jeg ikke spiser blir jeg helt utladet. Får vondt ihodet, orker ingen ting og blir gretten. Derfor spiser jeg sånn at ikke det skal skje. Men hvordan kan jeg starte å spise mindre enn det jeg gjør nå, for merker selv at jeg spiser for mye.

i tillegg har jeg et veldig stort sug etter godteri og søtsaker, skylder litt på mamma og pappa der, fordi de tar med seg søtsaker hjem fra butikken midt i uka. Når de tilbyr meg godteri har jeg vanskelig for å si nei, jeg får nesten abstinenser og tenker på godteri hele tiden i perioder. helt sykt !! ER flink til å drikke vann, har med meg vannflaska uansett hvor jeg er:)

noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt de ekstra kiloene?

sliter litt med vonde knær og legger, så kan ikke løpe så alt for mye. MEn har prøvd meg litt på sånn ellipse maskin, noen som har noen erfaring med det?

håper noen kan hjelpe meg!
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 25/09 - 2009, 18:30:02 »

Noter ned alt du spiser, så du vet hva slags utgangspunkt du har, bruk gjerne mat på data (last ned gratis på http://matportalen.no/Emner/matpadata)
Du vil sannsynligvis ha nytte av å spise mer proteiner og mindre karbohydrater - uten nødvendigvis å gå til et lavkarbo-kosthold. Men dette kan du ikke si sikkert uten at du vet hva du putter i deg på ei vanlig uke. Jeg holder meg i alle fall mett litt lenger med proteinrik mat, og blir fort sulten med mye karbohydrater.
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.395 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten