om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 17:20:18

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosttilskudd
| | |-+  alli
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: alli  (Lest 3537 ganger)
Sommerpiken
C-Kjendis

Vis profil
« på: 24/09 - 2009, 20:55:03 »

Er det noen her som har noen kjennskap til Alli.
Slankemiddelet som selges reseptfritt på apoteket.

De siser at med Alli-kapslene går man ned 50% mer enn man ville gått ned uten alli.
I mine ører høres dette mye mer troverdig ut. Det betyr jo faktisk at folk som ikke går ned noe uten Alli ikke ville gått ned MED alli heller. Men nå som jeg er inne i en god stim, men 0,5 - 1 kg i uka ville kanskje Alli kunne hjelpe meg med å gå fortere ned.

Hva tror dere?
Loggført

paren
Leieboer

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 25/09 - 2009, 14:31:00 »

Jeg har hørt og lest litt om dette. Det er et slankemiddel som ligner på et reseptbelagt slankemiddel (som jeg ikke husker navnet på i farten), men med lavere dose virkestoff.

Jeg mener å huske at det fungerer slik at kroppen tar opp mindre fett, men det resultat at det bare "sklir" gjennom kroppen. De erfaringene jeg har lest om forteller at mange opplever at det renner fett ut av dem (noen forteller om at de må bruke truseinnlegg), når de går på do er det mer fett i avføringen, noen forteller at de opplever at det virkelig har sprutet fett ut.

Personlig tror jeg ikke det er skadelig, men jeg ville ikke brukt det av prinsipp, og fordi jeg nok ville følt det ubehagelig at det konstant renner fett av meg. Tenk å slippe en liten promp.. Men jeg forstår samtidig at "behovet" for litt ekstrahjelp melder seg om motivasjonen ikke er på topp.

Fant en erfaringstråd på et annet forum her . (håper det er greit jeg legger ut linken!)
Loggført
tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 25/09 - 2009, 16:38:24 »

Ei eg jobbe med begynte på dei, og gjekk ikkje så veldig lenge, men ho følte seg heilt ødelagt i magen lenge etterpå, og var redd for at pillane hadde fucka opp noke. Det vart rett og slett ubehagelig for ho å drive me det og lenge etterpå..
Loggført

fmakamolly
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 25/09 - 2009, 17:26:23 »

Hei!
Jeg gikk det på dette en stund, det er ikke noen super effekt med det, det virker jo , men max 2-4 kg pr.måned.
Den renser jo leveren for fett, så når man går du på do er det bare fett som kommer ut.
Man blir uggen i magen og man må gå på do der og da, noe som er kjedelig hvis man f.eks har en jobb der dette ikke passer.
Man kan f.eks ikke holde seg, man MÅ gå!
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #4 på: 25/09 - 2009, 18:38:07 »

Hvis det er samme virkestoff som xenical, så har jeg prøvd det, og det var bortkasta når jeg lager maten selv - for da er det så lite fett at det er unødvendig kostnad å spise de pillene. Tok pillene til måltider jeg spiste ute, og da hendte det at jeg fikk rennemage om jeg hadde fått i meg noe med for høg fettprosent. Riktig upraktisk.
Jeg synes det er enklere å la være å putte i seg fettet.
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sommerpiken
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #5 på: 25/09 - 2009, 18:40:52 »

Jeg skulle ønske jeg hadde lest disse innleggene før jeg kjøpte det.
Nå angrer jeg skikkelig.
Loggført

mfus
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #6 på: 22/03 - 2010, 16:56:40 »

Jeg pleier å være negativ til mangt og mye, men her er en av få hjelpemidler jeg kan skrive under på at kan ha noe for seg. Sier ikke at alle vil lykkes med denne medisinen, men her snakker vi IKKE om svindel men noe som er grundig dokumentert har sin effekt.

Så dette kan folk prøve om de føler for det og det med tro på at det kan hjelpe dem.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.387 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten