Da jeg skiftet jobb gikk jeg opp 4 kilo uten at jeg begynte å spise mer usunt.
Jeg regner med det er fordi den nye jobben ikke har den laaaaaange oppoverbakken som den gamle jobben har. Det ble 45 minutter sykling til jobb contra 30 på den nye. Hadde ikke trodd det skulle utgjøre så mye,men tydeligvis ja så jeg tenkte; dette skal vi ikke ha noe av og begynte på et treningsenter.
Jeg har gått ned så og si alt jeg gikk opp og er fornøyd med det, men
det som plager meg er at jeg trener en time 5 dager i uka og lårene mine eller hoftene er ikke blitt mindre, tvert imot.
*20 min kondisjon og 40 min styrke mandag til fredag.*
Jeg bruker i all hovedsak benk/lår-leggpress så mange kilo jeg klarer (omtrent 200kg) samt mageøvelser.
Midjen min er smalere enn den noen gang har vært etter jeg ble voksen, hoftene mine samt rumpe lår er stramme forsåvidt, MEN ikke tynnere, hvilket jo var grunnen til at jeg begynte å trene styrke i lårene, fordi det stammer opp og muskler tar mindre plass enn fett (trodde jeg).
Midjen trenger jeg ikke å gjøre noe med.Den er vel det eneste jeg liker ved meg selv for tiden.
Jeg har figuren til en peanøtt med skall.Det er nesten 30 cm mellom midje og hofter. Jeg føler meg tjukk, selv om det ikke er tvil om det er store menger
muskler i lårene/ baken, men hva har jeg gjort feil? Hvordan skal jeg få lårene tynne?? Hoftene og lårene er jo eneste sted jeg ikke går ned i cm selv om de er mye strammere.
Jeg vil ikke at folk skal tro at jeg har lagt på meg. Det kan se slik ut selv om det ikke er tilfelle. Jeg vurderer å slutte å trene styrke og bare holde meg til kondisjon.
Jeg spiser sunt til hverdags også med mye grønnsaker og bygg-gryn.
Jo, jeg har en ganske klassisk damefigur, men jeg ønsker ikke å ha det.
..