om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 17:34:22

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Treng DESPERAT hjelp!!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Treng DESPERAT hjelp!!  (Lest 1286 ganger)
eknotten
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 24/10 - 2009, 12:01:50 »

Eg er ei jente på 23år som har berre rast opp i vekt det siste året, har gått opp over 10kg sidan i fjor sommar og veg no 78kg(er berre 168cm høg). Eg trenar jamnt og prøvar å ete sunt. Er så oppgidd og veit snart ikkje kva eg skal gjere eusa_doh Nokon som har gode råd?

-oppgidd
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 24/10 - 2009, 13:07:25 »

Gode råd er ikke dyre her inne! Wink Du finner massevis ved å kikke omkring på dagbøkene, hos anibird finner du massevis av linker, f.eks.
Se i margen, les i artiklene eller tips&råd.
Partnerne iform.no og trim.no er det lett å klikke seg inn på, der har jeg mange ganger funnet gode tips.
Vil du telle kalorier og næringstoffer inn, kan du laste ned mat på data fra http://matportalen.no/Emner/matpadata. Om du vil regne på anbefalt kaloriinntak for deg, kan du se etter formler her:http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=3558&Itemid=55
Men først og fremst anbefaler jeg at du lager deg en online slankedagbok, og skravøer i veg med andre her inne. Skriv i dagboka di det du lurer på, be om hjelp med konkrete problemstillinger, til sammen har vi massevis av erfaring - men på ulikt vis. Du må jo sette sammen din egen mix av hva du tror på, men her inne deler vi av vår erfaring.
Velkommen!
 cheerleader
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #2 på: 24/10 - 2009, 14:02:08 »

Velkommen hit! Jeg er sikker på at du vil finne motivasjon, kunnskap, inspirasjon og energi her på forumet. Vi deler gladelig av våre erfaringer her - og jeg er helt sikker på at du bidrar med noe selv også. Ikke fortvil - brett opp ermene og gjør deg kjent her på forumet. jeg har selv kvittet meg med 20 kilo og vel så det og folka her på forumet har vært til enormt stor hjelp for meg. Go girl go!
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
eknotten
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 25/10 - 2009, 12:32:11 »

Så kjekt med svar og takk for gode råd. Då må eg til å ordne meg ei slik dagbok eusa_angel Zenta, så utruleg bra!! Målet mitt er å gå ned ca 15kg så eg kjem meg ned i mellom 60-65kg. Korleis har du klart det?
Loggført
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #4 på: 25/10 - 2009, 19:53:28 »

Jeg har gått ned ved å være i mye mere fysisk aktivitet og har tatt tak i kostholdet. Egentlig ikke så store forandringer der - men spiser mye hvitt kjøtt og fisk, ikke blandingsprodukter, ikke smør på brødskive, mye mere grønnsaker og frukt, ikke sukkerholdig drikke og minimalt med snacks etc. Sykler mye på treningssykkel hjemme og går mye turer i ganske bra tempo ( akkurat nå er jeg hofteoperert så jeg gjør ingenting). Har lært enormt mye om kosthold her på forumet - og har fått masse inspirasjon til å prøve ut nye matretter etc. Har ikke tenkt at dette har vært en kur - men en livsstilsendring. Vi er en familie på 4 og alle spiser samme middagen her - ikke noe spesielt for meg. Hvis en tenker livsstilsendring er det større sjanser for at en vil holde vekta.
Mange som har prøvd kurer går jo ned i vekt - men går opp igjen når de starter på det noemale kostholdet. Derfor er det lurest å starte på "det normale kostholdet" og kvitte seg med kiloene da. Dette har gått helt greit - sulter overholdet ikke. Har alltid masse frukt i huset pluss kjøleskapet fullt av yoghurt og cottagecheese. Har kastet/gitt bort alle de gamle klærne så jeg skal ikke opp igjen toothy4
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.487 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten