om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 17:41:19

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Flere her som ikke spiser kjøtt?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Flere her som ikke spiser kjøtt?  (Lest 1247 ganger)
Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« på: 22/04 - 2007, 19:38:38 »

Bare lurer på om det er flere her inne som ikke spiser rødt kjøtt? Det eneste jeg spiser av kjøtt er fugl, men det er relativt lite. Holder meg mest til fisk, skalldyr og grønnsaker.

Hadde vært så greit å få noen flere enkle matretter uten kjøtt!!
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
fffd
Beryktet

Vis profil
« Svar #1 på: 24/04 - 2007, 19:57:56 »

I begynnelsen spiste jeg ikke rødt kjøtt i det hele tatt, men vet fra tiden jeg kun spiste vegetarmat noen år tilbake at kjøttsuget blir for stort..
Har den siste tiden lagt inn 1 måltid i uken med rødt kjøtt, og da reinkjøtt, eller denne uken ble det hjort da..  eusa_eh
Dette er et kosthold jeg kan leve med, som du skjønner elsker jeg kjøtt, i alle former.  Biff er dog ingen favoritt, er bortkastet kjøtt etter min mening, man kan lage så mye godt av kjøttet istedenfor å ødelegge det ved å steike det på en panne.. 

Var vel ikke akkurat en hyllest til det røde kjøttet du ville høre, men ser ikke noe galt i å spise rødt kjøtt i moderate mengder.

Loggført
MFUS
Gjest
« Svar #2 på: 30/04 - 2007, 15:54:30 »

Jeg for min del spiser alle typer kjøtt (men litt for lite fisk om jeg skal medregne det som kjøtt). Kjøtt (og da mener jeg ikke fettranden) er magert og godt, noe en slanker kan spise med god samvittighet. Spiser nok mest kylling og kalkun samt svinekjøtt selv, to koteletter, 2 kyllingfileter m.m. står ofte på menyen for min del, sammen med tilbehør (mye grønnsaker) og ris/pasta/potet etc.

Tror det blir kyllingfileter til middag i dag, i sursøt saus med champignion m.m. Får se hva det blir når jeg etterpå skal bort å handle meg mat?
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.436 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten