om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 17:47:41

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Heeei!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Heeei!  (Lest 686 ganger)
Moe
Gjest
« på: 24/11 - 2009, 09:40:39 »

Enda ei jente på forumet her som har så alt for mange kg å bære på. Jeg er i 20 årene, jobber, studerer og har samboer. Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg veier, men tipper at vekta har bikket 100 kgs merket Sad Ønsker å veie mellom 60 og 65 kg, så jeg har en lang vei å gå.

Jeg har troen på at små måltider jevnt fordelt over dagen vil være fornuftig, og noe trim hver dag. Faktisk så er jeg veldig glad i sunn mat, frukt, grønnsaker, fisk, kylling osv.. Men min samboer er ikke av samme oppfatning, så det blir ofte til at jeg gir meg når det diskuteres hva som skal lages til middag. Jeg er også så alt for glad i sjokolade, og mengden blir fort skremmende om jeg først setter i gang. Så jeg må bli flinkere til å stå på mitt, og så får det heller bare bli to ulike middager noen dager i uka, og samtidig begrense sjokoladeinntaket til en dag i uka - lørdager Smiley

Håper å bli kjent med dere som er her inne, og å finne inspirasjon blant dere Smiley Har dere noen tips for å holde på motivasjonen, så kjør på!
Loggført
zenta
Moderatorteamet

Startet opp januar 2008, kom hit i juni

Vis profil
« Svar #1 på: 24/11 - 2009, 15:35:59 »

Hei og velkommen til oss her på Slankenett. Lag deg en online slankedagbok - da er det lett å kunne kommunisere med alle de andre kunnskapsrike og erfarne menneskene som er her. Klikk deg rundt - og du vil helt sikkert finne masse inspirasjon og motivasjon. jeg har noen råd som jeg kan dele med deg sånn umiddelbart:

- Lag deg små og oppnåelige mål som du har mulighet til å nå. Da vil du raskt få følelsen av å lykkes og motivasjonen til å fortsette øker.
- Ikke lag deg omfattende planer som innebærer en drastisk omlegging av hele livsstilen din i en jafs. Det pleier ikke alltid gå bra over tid. Bruk heller god tid på å innarbeide nye vaner og ta steg for steg - ikke alt på en gang, da gir du fort opp. Slanking handler om å endre livvstilen - og det innebærer å legge om til,en livvstil som du skal kunne leve med også når du har nådd målvekten din
- Hvis du ikke er godt trent så start forsiktig - gåturer i raskt tempo kan være et bra start, og så kan du øke lengden på turene etterhvert - litt mer for hver gang. Hvis du tenker på å starte på treningssenter så skaff deg hjelp til å finne et program som er tilpasset deg og dine forutsetninger.
- Skff deg mest mulig kunnskap om matvarer, kalorier etc og du vil sikkert få deg noen aha-opplevelser underveis - men du blir bedre istand til å planlegge maten i løpet av dagen.
- hvis samboeren din er glad i GOD MAT så kan jeg forsikre deg om at det finnes utrolig mange muligheter for gourmetmat selv om man er bevisst på råvarene og styrer unna farsemat, pølser etc. Det finnes masse oppskrifter her på forumet.
- begrens godterispisingen til helgen (en dag i uken) og sørg for at du ellers ikke har noe slikt i huset. Jeg har ikke sjokolade og snacks i huset til vanlig - jeg er veldig glad i sjokolade og hadde blitt så lett fristet
- sørg for å ha youghurt og frukt i huset og drikk masse vann - ikke sukkerholdig saft eller brus
- prøv å tenk at dette skal bli bra - du skal ikke være sulten og du skal ikke føle at du går på noen kur.

Lykke til - gleder meg til å høre mer fra deg!
Loggført

url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD0Dlry/]

Medlem av sykkelklubben kardio
[/url]
Moe
Gjest
« Svar #2 på: 24/11 - 2009, 16:11:26 »

Takk for det zenta Smiley Skal lage meg en slik bok ja, ser veldig kjekt ut.

Du kommer med flere gode råd her, og de skal jeg helt klart ta til meg! Smiley
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #3 på: 24/11 - 2009, 17:48:22 »

Velkommen!
 cheerleader
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.801 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten