om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 17:55:56

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Slankevenn i Oslo som skal ned ca 25 kg?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slankevenn i Oslo som skal ned ca 25 kg?  (Lest 747 ganger)
mangoo
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 13/12 - 2009, 19:33:41 »

Hei. Jeg er en jente på 21 år som har vært overvektig hele livet omtrent. Har prøvd lenge å gjøre noe med det, og det føles ut som om jeg har prøvd alt. Derfor føler jeg dette er siste utvei, finne en slankevenn i samme situasjon. Jeg har aldri hatt noen å delt tanker og motgangen med, og jeg tror derfor også jeg aldri har lyktes før. Jeg bor i Oslo, trener (les: er medlem) på Sio sine treningssentre. Har lyst til å trene 2-4 ganger i uka, er for det meste med på gruppetimer.
I dag veien jeg 91,2 kg. Det er MAX MAX MAX jeg har veid. lå rundt 85 kg for et år siden, så her går det virkelig feil vei. Nå vil jeg at det skal snu. Jeg vil ned til 68 kg i første omgang, da er BMI'en min normal. Om jeg deretter vil ned mer, tar jeg det som det kommer. Jeg vet jo ikke hvordan jeg vil se ut, har alltid vært alt for stor. Jeg er 166 cm høy. Jeg vet at jula begynner å nærme seg med stormskritt, og egentlig ville jeg vel vente til nyttår, men jeg tenker jeg skal ha en rolig start nå i jula, så blir det ikke så hardt å starte på for fullt på nyåret.
Vil du slå følge?
« Siste redigering: 13/12 - 2009, 19:35:53 av mangoo » Loggført
camedilla
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 16/12 - 2009, 08:50:56 »

Lykkelig
Heisann. Jeg kan gjerne være med deg. Jeg jobber i Oslo, men bor nord for Oslo. Men nettstøtte kan vi jo gi hverandre. Kan jo starte med det så ser vi hvordan det blir?
Jeg står midt i flytteprosess og flytter i jula. Så fokuset mitt rundt slanking er vel ikke helt på topp. Men jeg har lovt meg selv å prøve å holde meg unna all sjokolade og peppekaker som ligger overalt hvor man kommer i disse dager. Tror det er en grei start. Jeg hadde bursdag på mandag, og jeg ønsket meg da en frukt/saft sentrifuge. Mannen min har lovt å få tak i det til meg. Så vil jeg da på nyåret starte en rensekur med først noen dager med bare salat og grønnsaker, så 3 dager med kun juice, for så å spise meg sakte men sikkert opp til vanlig men sunn mat igjen. Jeg har en bok som heter bli ny og sunn på 28 dager. Håper det gir en kick start.
Dette klarer vi sammen!!!
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.74 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten