om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 17:56:21

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Slankevenn over msn/e-mail? Skal ned 15 kg før sommeren:)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slankevenn over msn/e-mail? Skal ned 15 kg før sommeren:)  (Lest 1994 ganger)
Sunniva
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 26/12 - 2009, 12:32:02 »

Er 16 år og har bodd alene det siste halvåret. Synes det er ganske vanskelig å passe på vekta, og som et resultat av dette har jeg gått fra å være 62 kg før sommeren til å bli 72 kg nå. Ganske deprimerende når klærne ikke passer lenger, og jeg føler meg ikke vel i min egen kropp. Idealvekten min er egentlig 57 kg, noe jeg veide sommeren for to år siden.

Håper det er noen som vil være min slankevenn over mail/msn, bor i utlandet. Hadde vært så fint å kunne motivere hverandre, jeg har prøvd å gå ned i vekt før men mister motivasjonen etter 3 uker.... Men denne gangen skal jeg klare det!
Loggført

Insomnia
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 02/01 - 2010, 22:01:38 »

Jeg stiller opp jeg!  wiggle

msn: Hedvig85@Hotmail.com
Loggført

NiceGirl7
Beryktet

Vis profil
« Svar #2 på: 11/04 - 2010, 18:11:49 »

Jeg er også 16, men bor hjemme. Send meg pm vis du er interessert:) skal ned til ca 65 og har allerede gått ned fra 85 til ca 78
Loggført

Medlem av sykkelklubben kardio
drømmefanger
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 14/04 - 2010, 19:57:14 »

Hei! Jeg er helt ny på forumet jeg da.. men, jeg er ei jente som nettopp ble 18 og bodde nettopp for meg selv, noe som resulterte i at jeg spiste mye mat jeg ikke skulle og endte opp med å veie 74 kg på det meste. Jeg flyttet hjem igjen og har klart å gå ned 10kg, men målet mitt er å komme ned til 55 kg til sommeren^^ da skal jeg tørre å gå ute i bikini! det har jeg ikke gjort de siste årene.. :\

Jeg trenger selv en motivasjonsvenn, så det er bare til å kontakte meg Cheesy
Loggført
NiceGirl7
Beryktet

Vis profil
« Svar #4 på: 10/05 - 2010, 00:37:39 »

Hei drømmefanger. Hvor høy er du egentlig. Syns 55 kilo hørtes litt live ut...ta gjerne kontakt vis du vil bli slankevenn. Trenger motivasjon:)
Loggført

Medlem av sykkelklubben kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.322 sekunder med 18 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten