om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
24/05 - 2012, 18:16:15

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  veing?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: veing?  (Lest 1439 ganger)
cool
Gjest
« på: 24/04 - 2007, 23:18:34 »

har lurt litt på om det er lurt å veie seg 1 gang i uka eller nå og da... begge har jo sine fordeler. på ene siden så blir det mer spenning, på andre siden enklere å følge med på hva man gjør riktig/galt.

noen tips?
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #1 på: 25/04 - 2007, 00:25:19 »

EN gang i uka - definitivt!!!

Jeg har tidligere drevet å veid meg daglig og gjerne to ganger om dagen - og det er helt sykt. Jeg ble jo gal av at vekten svingte litt (som den naturlig gjør) i løpet av uka... For å få et riktig bilde av vekten din, mener jeg bestemt du må holde deg til en gang i uka - selv om jeg vet hvor inderlig fristende det er å hoppe på vekta titt og ofte! Grin
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

fffd
Beryktet

Vis profil
« Svar #2 på: 25/04 - 2007, 09:00:38 »

Om du veier deg hver dag får du ingen inntrykk om du gjør noe galt, alt den veiingen kan gjøre er å forvirre deg.. Stoler du derimot på det du gjør så kan du veie deg så meget du vil.  Tviler du så kan det hende du ikke ser noen nedgang i løpet av 1 dag, så da bare må hele kosten være gæli, dermed synker du til et kaloriinntak på linje med de værste jojo-slankerne..
Loggført
trønderrock
Gjest
« Svar #3 på: 25/04 - 2007, 14:10:32 »

Helt definitivt en gang i uka!

Har selv drevet å veid meg oftere (Påvirka av samboeren!!) men det er bare tull. Vekta svinger jo litt fra dag til dag. Avhenger jo faktisk av hvor lenge det er siden du har vært på do også det  :pottytrain5: 

Jeg kunne bli happy for æ være lettere en dag, og så skjeia jeg ut litt da.... neste dag... katastrofe....

Lettere å holde seg til planen gjennom hele uka hvis man ikke driver å "snikveier" seg hele tida.

Dette er ihvertfall min erfaring!

Loggført
Star10
Smått avhengig

Vis profil E-post
« Svar #4 på: 25/04 - 2007, 16:37:32 »

Anbefaler absolutt 1 veiedag i uken, samme dag, samme tidspunkt  smil3, men når det er sagt, skal jeg være den første til og innrømme at jeg har mine perioder hvor jeg veier meg oftere.....spesielt etter en vektoppgang blir jeg litt svak.... embrassed
Loggført

cool
Gjest
« Svar #5 på: 25/04 - 2007, 22:43:14 »

ser at dommen er klar så skal prøve å holde meg i skinnet Smiley kanksje bare smugtitte av og til ;p
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.372 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten