om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
10/02 - 2012, 22:16:38

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60670 innlegg i 2460 emner av 6876 medlemmer
Nyeste medlem: lilletrille71
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slankehistorier
| | |-+  blogg!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: blogg!  (Lest 4165 ganger)
petrine
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 24/02 - 2010, 23:49:27 »

jeg har akkuratt begynt på dette, ikke dag forseint spørr du meg. men jeg har i vertfall laga en slanke/trenings blogg.  http://elinepetrinee.blogg.no/  og trenger litt hjelp og oppmuntring for å klare dette! les og kommenter for å hjelpe meg? del erfaringer og kanskje få noen nye av meg. og gi gjerne noen oppmuntrende ord!  cheerleader
Loggført
gunnang
A-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 25/02 - 2010, 09:08:52 »

Velkommen hit! -og lykke til med din nye satsing på trening. Det kan være lurt, da er du ikke på slankern, men du har begynt med livsstilsomlegging Wink
Å leve sunt er noe vi trenger, enten vi har den ene eller andre vekta. Alt vi skal gjøre, blir lettere med en sunn og sterk kropp.
 cheerleader
Loggført

Medlem av sykkelklubben  kardio
petrine
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 25/02 - 2010, 22:51:02 »

ja, er jo egentli på slanker også. men bare vemldig mildt:P bytter ut den seinaste kveldsmaten med måltids erstanings osv. jeg har bare ikke vilje stykre til å stå å lage middag uten melk elelr pasta og salat som et alternativ osv, men spiser bedre enn hva jeg gjorde. har sakt nei til brus utenom bursdag og kun sprekki på godis forbudet mitt engang på to mnd når jeg fikk se at freias påskeegg var kommet:P men disiplin og selvbeherskelse kommer med trening. åsså får vi ta maten etterhvert;)
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.326 sekunder med 18 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten

helsingor1