om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
11/02 - 2012, 05:52:23

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60670 innlegg i 2460 emner av 6876 medlemmer
Nyeste medlem: lilletrille71
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  trenger litt hjelp
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: trenger litt hjelp  (Lest 826 ganger)
maripus
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 06/03 - 2010, 01:42:27 »

Heisann

Jeg er en dame som er 178cm høy og veier 104 kilo, altså alt for mye. Jeg kunne tenkt meg å gå ned ca. 25 kilo. Men jeg sliter veldig med dette. Jeg har trent 3-4 ganger i uka i tre måneder, og telt kalorier (spiser sjelden over 1500 om dagen) i snart to måneder. Og jeg går ikke ned i vekt. Det er skikkelig frustrerende og jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Jeg jobber ikke akkurat nå, så kan det være fordi jeg brenner for lite kalorier i hverdagen? Har begynt å gå turer de dagene jeg ikke trener, men det er lite motiverende når jeg ikke ser noen som helst resultater. Har også målt midje, armer og ben og det er ingen forandring der heller.

Er det noen som har noen tips og råd til meg? Jeg drikker mye vann, spiser stort sett grønnsaker, frukt, kylling, fisk og fullkornsbrød. Har spisedag én gang i uka der jeg spiser litt sjokolade og potetgull, men jeg ser ikke for meg at det skulle hindre en vektnedgang. Har fått sjekket stoffskiftet mitt og det er helt normalt.
Loggført
Sommerpiken
C-Kjendis

Vis profil
« Svar #1 på: 06/03 - 2010, 09:43:57 »

Vet du hva?
Jeg tror du rett og slett spiser for lite.

Gjør et testforsøk. Prøv å spise ca 300 kalorier mer om dagen i en måned, og se om du kan gå ned mer på den måten. Jeg tror at kroppen din kanskje kan ha gått i sparemodus fordi du har spist for lite.

Loggført

Mari82
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #2 på: 06/03 - 2010, 12:53:42 »

Er enig med sommerpiken. Prøv å reguler kaloriene. Kroppen din har nok fått den oppfatningen nå at jeg får ikke mer mat så her må vi spare.
At du er uten jobb for tiden er vel en glimrende måte å få en mer aktiv hverdag på. Du trenger hvertfall ikke sitte 8 timer på en kontorstol hver dag. Kanskje du har mulighet til å ta noen lengre turer på dagen?  Kombinasjon av kardio og styrketrening er viktig. Få opp forbrenningen og rett inntak av karbo/fett/protein.

Lykke til!! Smiley
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.286 sekunder med 18 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten

helsingor1