om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
07/02 - 2012, 01:11:43

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60669 innlegg i 2460 emner av 6875 medlemmer
Nyeste medlem: Sommersnø
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Er det farlig å gå fort ned i vekt??
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Er det farlig å gå fort ned i vekt??  (Lest 1704 ganger)
randi85
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 14/03 - 2010, 23:11:08 »

Det er en som anbefalte meg ett slanke/livstilsopplegg, det er å kutte ut karbohydrater så mye som mulig. og spise mye fet mat, sånn som kjøtt, ost osv,  man skal kutte ut potet, brød, pasta og ris.  han sa at jeg trengte kun å gå 15 min tur hver dag.  han sa at han hadde gått på det opplegget en stund og på en mnd så hadde han gått ned 17 kg.  hvor bra er dette for kroppen,  og får man ikke mye slapp skinn av dette??

Jeg veier 140 kg og vil ned til 85 kg.  jeg trener 3 dager på ett treningstudio. spiser 3-4 måltider hver dag,  På kurset tar jeg alltid med meg enten frukt eller en grønnsak.  jeg drikker mye vann og grønn te ( grønn te har jeg hørt at skal være bra for forbrenningen )
Loggført
tullhøna
Moderatorteamet

Ingenting er umulig, noke tar berre litt meir tid!

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 19/03 - 2010, 08:24:15 »

Som en kickstart er det nok greit, men går du fort ned i vekt, så kommer det fort på igjen. Det lureste er å legge om kosthold og livsstil til en måte du vil og klarer og holde på. Tenker over ka ein eter, kutte ned på søtsaker og en kilos middagsporsjoner, og liknande.

Slik eg tenker, og har hørt, er en slik diett på fett og protein i lengden ikkje særs bra for blodårene. Det luraste er å gå ned over tid, seigt? ja, veldig, men det er verdt det da du endelig når målet og klarer å holde deg der Smiley

variert kosthold, det trur eg er vinnaren for det meste Smiley
Loggført

mfus
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 19/03 - 2010, 23:39:03 »

Det er ikke farlig å gå raskt ned i vekt, det er dog mange grunner til hvorfor å ikke gjøre nettopp dette. Skal ikke skrive så mye om det, men kan si så mye som at all statistikk viser følgende: At dem som lykkes dem lykkes nettopp fordi dem har en langsiktig plan med vektreduksjonen, en plan som medfører en livsstilsendring på en eller annen måte (det kan gjøres med en sunn eller mer usunn metode, avhenger av hva man velger å gjøre). Statistikken viser også en annen ting, at dem som vil ha raske endringer og gjennomfører slankestunt - ja dem går ofte inn i statistikken som jojo-slankere, alltså dem som ikke lykkes annet enn kortsiktig.

Å slanke seg handler om en varig livsstil, i alle fall om man skal lykkes på sikt. Det handler ikke om en kur, da en kur er en midertidig løsning for å oppnå et resultat slik jeg ser det, problemet oppstår da når dem er i mål og ferdig med vektnedgangen - om dem da vender tilbake til en for dem vanlig livsstil så må det gå galt.

Skal du slanke deg så sett opp en langvarig plan og ikke forvent mirakelresultater, ha tålmodighet da det er noe som bør gå sakte og trinnvis heller enn at man tar av mye på kort tid (da skal man klare det så må man ha et ekstremt kosthold du ikke vil lære noe som helst av og kroppen din vil ikke få anledning til å tilpasse seg underveis).
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.358 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten

helsingor1