om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 03:18:21

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Gammel på slankenett - ny på forum
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Gammel på slankenett - ny på forum  (Lest 1094 ganger)
minerva
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 30/04 - 2007, 14:01:37 »

Hei alle sammen:)

Jeg er ei jente/dame på 30 som stadig vekk forsøker å få vekk post-graviditetskiloene mine. Jeg meldte meg inn på slankenett etter å ha fått mitt andre barn i 2002 og klarte å ta av litt, men ikke nok. Siden har jeg angrepet de samme 5 kiloene med jevne melomrom, og ender alltid opp med å sprekke.
Våren 2006 fikk jeg mitt tredje, og siste, barn og har klart å karre meg ned til den vekten jeg hadde før jeg ble gravid for tredje gang, men jeg vil så gjerne ned til den vekten jeg hadde mens jeg var ung og barnløs.

Jeg har aldri vært noen strek, og syntes selv jeg var lubben før jeg fikk barn, med mine 161 cm og 58-60 kg. Når jeg ser bilder av meg selv fra den gang kan jeg ikke fatte at jeg var så dum at jeg brukte energi på å bekymre meg for vekta:P

Youth is definitely wasted on the young Humre

Nå skal jeg iallefall gjøre nok et forsøk på å gå ned de siste 10 kiloene! En gang må jeg jo klare det.

Loggført
digger spinning
Beryktet

Stor? Jeg???

Vis profil
« Svar #1 på: 30/04 - 2007, 15:04:40 »

Hei, Minerva.

Velkommen Smiley
Loggført

Medlem av:

Opp-av-godstolen wiggle
Veiedag mandag
Minus 10 kilo innen julen 2007
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #2 på: 30/04 - 2007, 15:31:22 »

Hei Minerva! Hjertelig velkommen til oss her på forumet, da! Det er alltid gøy med nye folk og vi håper på å bli godt kjent med deg! Cheesy

Det er lurt å lage seg en slankedagbok her der du skriver litt om hva du spiser og evt. hvordan du trener. Ta deg en tur innom våre slankedagbøker for å finne motivasjon og tips til gode vaner. Også finner du helt sikkert noen metoder du IKKE vil bruke... Wink

Gleder meg til å høre mer fra deg!
Lykke til! Cheesy
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.584 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten