om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 03:25:22

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hei!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei!  (Lest 417 ganger)
slankern
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 31/03 - 2010, 16:39:27 »

Hei!
Jeg er en kvinne på 38 år som bor i Oslo og som ønsker å få en sunnere livsstil, dvs. gå ned i vekt og spise sunnere og bli mer aktiv. Jeg trener regelmessig på treningssenter, men kunne gjerne øke aktiviteten ellers. Jeg liker godt å gå turer utendørs, så hvis du er interessert er det bare å ta kontakt. Jeg ønsker å gå ned 7 kg i første omgang, så 10 kg til og 10 kg. Da skulle jeg være fornøyd, men er også fornøyd bare vekten gå nedover og ikke oppover.

Når det gjelder kosthold så har jeg som mål å redusere karbohydratene og spise mer langsomme karbohydrater og mer protein og sunt fett. Jeg har også et ønske om å redusere sukkerinntaket, da jeg i mange år har vært sukkeravhengig. Jeg søker samtidig en motivasjonsvenn hvor vi kan motivere hverandre for en sunnere livsstil. Bare ta kontakt!  cheerleader
« Siste redigering: 10/04 - 2011, 11:54:51 av slankern » Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.428 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten