om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 03:34:21

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Denne gangen klarer jeg det!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Denne gangen klarer jeg det!  (Lest 2380 ganger)
Ragii
Mosjonist
**

Vis profil
« på: 02/05 - 2007, 17:20:37 »

Heisann! Er ny her på forumet. Synes dette virket som et trivelig sted med masse bra tips og motivasjon! Vil (som dere fleste andre her) gå ned i vekt. Veier ca. 60 kg nå, og skal ned til 55! (har veldig liten benbygning).
Loggført

daquiri
Gjest
« Svar #1 på: 02/05 - 2007, 17:29:00 »

Hei og velkommen hit Grin
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #2 på: 02/05 - 2007, 18:00:31 »

Hei Ragii! Hjertelig velkommen skal du være! Dette forumet er helt topp, altså - så bare hold deg her så skal du få masse inspirasjon! sunny

Det er lurt å lage seg en slankedagbok der du skriver om kosthold og treningsvaner. På den måten kan vi andre komme med ros, ris, tips og kommentarer! (For å si det sånn er vi en positiv gjeng - så det blir lite ris! Grin )

Gleder oss til å bli bedre kjent med deg!

Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Ragii
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #3 på: 02/05 - 2007, 21:16:23 »

Denne uka her har jeg levd svært kalorifattig, sånn for å få en skikkelig utrensing og kickstart på kroppen. Startet med faste på mandag, 200 kcal på tirsdag, 400 på onsdag, 600 på torsdag osv.. Slik skal jeg arbeide meg oppover resten av denne uka. Neste uke er det vanlig/sunt slanke-kosthold  på 1000-1500 kcal pr. dag. Trener regelmessig. Jogger mye, går mye tur, noe aerobic, noe sykling og prøver å ta litt styrke hjemme for å stramme opp kroppen eusa_angel Kult å få svar da!  eusa_dance
Loggført

Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #4 på: 02/05 - 2007, 23:16:31 »

Hei Ragii! Hjertelig velkommen skal du være! Dette forumet er helt topp, altså - så bare hold deg her så skal du få masse inspirasjon! sunny

Det er lurt å lage seg en slankedagbok der du skriver om kosthold og treningsvaner. På den måten kan vi andre komme med ros, ris, tips og kommentarer! (For å si det sånn er vi en positiv gjeng - så det blir lite ris! Grin )

Gleder oss til å bli bedre kjent med deg!

Hei Ragii!!!
Kan bare signerer Is-trollet, da jeg hadde tenkt til å si det samme!!
Håper du vil trives her, er veldig koselig her!!
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Ragii
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #5 på: 03/05 - 2007, 16:26:34 »

Hva synes dere om opplegget mitt da? Smiley  eusa_angel
Loggført

daquiri
Gjest
« Svar #6 på: 03/05 - 2007, 17:16:10 »

Hei Ragii  eusa_angel
Jeg har veldig lite peiling på kosthold, så det føler jeg ikke at jeg kan kommentere det egentlig. Mange andre her inne som har mye mer greie på det enn meg, og som sikkert vil kommentere den delen  eusa_angel

Når det gjelder treningen, virker det som om du er kjempeflink til å variere! Det er bra  icon_thumleft Hvor ofte trener du da? Viktig at det ikke blir for mye av det gode heller vet du  eusa_angel Men så lenge du varierer så mye som du gjør, med harde og lette økter om hverandre, trenger du vel ikke bekymre deg så mye for det  eusa_angel
Loggført
Ragii
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #7 på: 03/05 - 2007, 19:28:57 »

I helgene tar jeg meg en joggetur på en mil (45 min) enten lørdag eller søndag før frokost. Da stopper jeg på halvveien og tar en pause (etter ca. 25 min) Ellers jogger jeg ganske regelmessige runder på 20-30 minutter (kanskje 2 ganger i hverdagene i gjennomsnitt).Hvis jeg er skikkelig i trene-humør en dag, hender det jeg tar 30 min aerobic i stua til yndlingsmusikken min, eller tar en lang sykkeltur/evt. ergometersykkel. Sånn generelt går jeg veldig mye. Går til/fra busser, går mye i byen og tar meg ofte en gåtur på alt fra 30-90 min. Hender jeg tar en del styrkeøvelser etter treningsøktene eller rett og slett noen situps før jeg legger meg. Dette er da mitt treningsopplegg.  eusa_think 
Loggført

daquiri
Gjest
« Svar #8 på: 03/05 - 2007, 21:14:02 »

Det høres jo veldig, veldig bra ut Grin Du er kjempeflink, så bare fortsett med det eusa_clap Og husk å unne deg en hviledag innimellom da, det er viktig  eusa_angel
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #9 på: 03/05 - 2007, 22:55:45 »

Å hjelpes! For en treningsmengde!!! Helt stum nå jeg! (Og det skjer ikke ofte... Wink )

Er veldig usikker på hvordan kroppen din takler den treningen kombinert med så lite kcal! Håper du har skikkelig veiledning på det her!  eusa_angel
Du må ta vare på deg selv, ok!?

Klem!
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #10 på: 03/05 - 2007, 23:21:50 »

Denne uka her har jeg levd svært kalorifattig, sånn for å få en skikkelig utrensing og kickstart på kroppen. Startet med faste på mandag, 200 kcal på tirsdag, 400 på onsdag, 600 på torsdag osv.. Slik skal jeg arbeide meg oppover resten av denne uka. Neste uke er det vanlig/sunt slanke-kosthold  på 1000-1500 kcal pr. dag. Trener regelmessig. Jogger mye, går mye tur, noe aerobic, noe sykling og prøver å ta litt styrke hjemme for å stramme opp kroppen eusa_angel Kult å få svar da!  eusa_dance
Vil bare nevne at; merker kroppen at den ikke får noe mat når den er sulten, vil den bare sette seg på sparebluss og ikke forbrenne noen ting.
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Ragii
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #11 på: 03/05 - 2007, 23:40:34 »

Er veldig glad i å trene, så blir masse trening  eusa_drool (heldigvis! hihi) Minner om at det lave kaloriinnholdet i maten kun er for denne uka her, bare sånn for å få "rensa" kroppen litt Smiley
Loggført

Ragii
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #12 på: 04/05 - 2007, 19:57:22 »

Ææh! Åssen får jeg den "TicketFactory" her? Jeg har opprettet en, men skjønner ikke åssen jeg får til slik at den vises her hver gang jeg skriver et innlegg!  eusa_think  eusa_wall
Loggført

Star10
Smått avhengig

Vis profil E-post
« Svar #13 på: 04/05 - 2007, 21:36:57 »

Heisann
Du går inn på "profil" over her, også på "forumrelaterte opplysninger". Håper du får det til, legges inn som signatur om jeg ikke husker helt feil......

Lykke til

Loggført

Ragii
Mosjonist
**

Vis profil
« Svar #14 på: 04/05 - 2007, 21:44:07 »

Takk! Der var den på plass eusa_clap hoho! wiggle
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.418 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten