om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 03:36:58

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hallo alle sammen!
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hallo alle sammen!  (Lest 570 ganger)
Dragonfly
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 09/04 - 2010, 21:49:35 »

Jeg er ei jente på 28 år som bor i Østfold. Søkte litt rundt på nettet og fant dette forumet. Virker som om det er mange flotte og kunnskapsrike folk her inne Smiley Skulle jo funnet denne siden før!

Jeg har nå forsøkt å endre min livsstil i litt over et år. Har klart å komme meg fra 90kg til 74kg. Veldig fornøyd med det, men ønsker å gå ned litt til. Jeg er 1.73 høy.

Hva skal man si om seg selv da? Er rimelig glad og fornøyd, glad i å være ute eller sitte med en god bok. Har blitt flink til å trene, men har ennå ikke blitt glad i det. Rart det der... Cheesy

Håper jeg kan få låne deres kloke hoder her inne. Jeg er fullstendig hjelpesløs når det gjelder å telle kalorier, riktig kosthold og korrekt trening. Har tydeligvis gjort noe riktig, men er litt usikker på hva. Smiley

Vi snakkes!
Loggført

NiceGirl7
Beryktet

Vis profil
« Svar #1 på: 26/04 - 2010, 00:47:27 »

Velkommen hit. Smiley jeg teller ikke kalorier så kan ikke hjelpe deg der, men det som gjelder er vel egentlig å være aktiv og spise lite eller ikke noe som har mye mettet fett som fastfood, kaker og holde seg unna brus. Velkommen hit igjen og håper du når målet ditt, hva enn det nå er:)
Loggført

Medlem av sykkelklubben kardio
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.37 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten