om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 03:45:11

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Ketosediett sammen med trening
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Ketosediett sammen med trening  (Lest 2861 ganger)
maija
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 01/05 - 2010, 20:50:22 »

Hei.
Jeg startet onsdag 28.april på en ny diett og treningsplan:
- Jeg går på ketosediett dvs spiser under 20 gram karbohydrat pr dag.Dette vil si at jeg spiser veldig mye kjøtt(kjøttdeig, svinefile, kyllingfile, bacon, osv),ost(jarlsberg, norvegia, ridderost) egg og grønnsaker(brokkoli, blomkål, rødløk, isbergsalat, ruccola, avokado.

- Jeg trener 6 ganger i uka. Jeg trener første dag geriljakardio(intervall der jeg løper alt jeg har i 20 sek også pause i 10 sek dette gjentas 8 ganger) og etter det 45 minutt med styrketrening(varierer på utholdende og eksplosiv styrke). Neste dag tar jeg noe roligere med 1times spinning eller joggetur der jeg ligger på gjennomsnittlig puls på 77-80% av makspuls, går da ikke over melkesyre.Neste dag er det så igjen geriljakardio+styrketrening neste dag igjen blir det da spinning/joggetur osv osv.

Er interessert i å høre hva andre mener om dette?

Dette planlegger jeg å gjøre frem til 15 juni før jeg begynner trappe litt opp med karbohydrater igjen.
MÅlet er å gå ned i fettprosent og vekt. Ikke tape muskelmasse heller bygge litt muskler(noe som vel er tilnærmet umulig på denne dietten)?

Målet er å gå ned 8 kg.

Hva tror dere om dette? Tror dere det vil fungere?

Loggført
Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 08/05 - 2010, 23:48:37 »

Det er ikke noe magisk med ketose eller å redusere karbohydratene i seg selv. Om denne dietten vil medføre at du får i deg mindre kalorier totalt, så vil det fungere, på samme måte som en annen diett som får deg til å redusere kaloriinntaket, vil potensielt kunne redusere vekten.

En ketonisk diett med tanke på høy intensitets utholdenhetstrening og styrketrening, vil mest sannsynlig redusere fremgangen din. Dette kommer av at en ketonisk diett vil redusere glykogenlagrene dine, og ketoner og proteinnedbrytning vil ikke klare å demme opp for denne reduksjonen. Du orker mindre, og får dermed mindre ut av høyintensitets trening.

Jeg vil ikke anbefale deg å gå på en diett som har som mål å skape ketose. Reduser gjerne på karbohydratene, men gjøre det for å redusere kalorinivået i maten du spiser, ikke for å redusere karbohydratene i seg selv. Da lurer du bare deg selv desverre.
Loggført
fgujgfu
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 07/10 - 2010, 03:47:35 »

very nice post.
i ahve accepted you post informations.

--------------------------------------------------------------

I hate these things in your:cheap uggs and uggs on sale and uggs for cheap and cheap nfl jerseys and wedding dresses and nfl jerseys!
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.363 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten