om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 03:52:20

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Ung Lastebilsjåfør.
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Ung Lastebilsjåfør.  (Lest 503 ganger)
Bambozle
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 09/05 - 2010, 10:04:30 »

Hei hei!
Jeg har et spørsmål til de me litt mer erfaring enn meg.
Hvordan kan jeg få kontroll på vekta/ gå ned i vekt uten trening/lite trening?

Jeg er en gutt på 22 år som kjører lastebil, jeg er ute å kjører fra søndag til torsdag morgen.
Alt lastebilen er utstyrt med er en micro og en vannkoker/kaffetrakter. Så mattilbredning er vanskelig. Jeg holder meg unna bensinstasjonmat. men som jeg spør om , er det noen muligheter for det? Det blir veldig uregelmessig matvaner pga kjøring..
Loggført
Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 09/05 - 2010, 11:21:26 »

Hei!

ja, er mulig å gå ned i vekt uten trening, eller med lite trening. Trening er en fordel, men ingen nødvendighet. Men det vil kreve desto mer av kostholdet ditt, spesielt med tanke på at du har en stillesittende jobb som lastebilsjåfør.

Kjører du samme ruta? Eller bytter du konstant på hvor du kjører? Kjører du 24 timer i strekk eller får du deg fri innimellom. En enkel form for aktivitet er jo å gå tur, og det kan du gjøre hvor som helst.

Maten må du planlegge. En mikro kan brukes til å varme opp mat du lager på søndag. Feks kan du lage mye wok eller lignende og ha i små bokser som du kan ha i mikroen. Du kan og ha med deg grovbrød og litt sunt pålegg. De fleste butikker i dag selger også ferdige salater, slik at du får det noenlunde ferskt. Du har en liten utfordring, men ikke verre en at du klarer det med litt planlegging Smiley

Foreslår at du lager deg en dagbok her. Skriver ned planen din for neste uke i dag og får litt tilbakemeldinger på den. Ikke forvent at du treffer med en gang. Du finner sikkert nye utfordringer. Men bare fortsett å skrive ned her og planlegge, så får du mye hjelp og ideer til hvordan du kan løse din problemstilling!

Lykke til!
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.331 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten