om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 04:01:25

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Informasjon fra Slankenett.no
| |-+  Informasjon og Tips,Ros & Ris
| | |-+  er det mulig?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: er det mulig?  (Lest 645 ganger)
gutt20
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 09/05 - 2010, 23:28:05 »

Hei. Er en gutt på 20 år. Jeg har slanket meg fra 100 kilo og veier nå ca 70. men det jeg sliter litt med nå er å bygge muskler å få strammet inn kroppen min. Jeg lurer egentlig på om det er mulig og få en stram mage? bryst. Er det i det helt tatt mulig for meg å se muskuløs ut? Trener får tiden hver dag på sats med vekter, har holdt på i 3 måneder, har blitt sterkere men føler ikke at mage og bryst noen gang kommer til å forsvinne helt.
Loggført
Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 11/05 - 2010, 23:39:35 »

Det er det!

Spørsmålet er om du har gått ned mye fort? Kanskje tapt litt muskler i samme slengen, slik at du ikke nødvendigvis har blitt så fast i fisken som du hadde håpet. Fortell meg litt om hvordan treningen din er bygd opp, hvordan du spiser rundt trening og ellers, så skal vi se ka vi kan gjøre for å få fart på sakene. Alternativt kan du huke tak i en personlig trener på Sats Smiley
Loggført
gutt20
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 12/05 - 2010, 16:06:08 »

Takk for svar. Ja det tror jeg stemmer, har gått ned mye rimelig fort. så har nok mistet en god del muskler på veien. Treningen min er bygd opp: 6 dager i uka. dag1: trener jeg en time bryst og en time rygg. dag 2: 1t biceps, 45 min skuldre. avslutter med 15 min sykling. dag3 triceps og bein, med 25 min sykling. spiser frokost: en gresk salat som regel. to kokte egg til lunsj med en brødskive. middag varier etter trening, med fisk, kylling, grov pasta, lr lignende.
Loggført
brightmix
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 30/08 - 2010, 07:09:12 »

He really likes you. There are very few people he takes a shine to
right away.
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.447 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten