om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 04:46:00

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  tja, hei igjen?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: tja, hei igjen?  (Lest 1231 ganger)
Maari
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 13/05 - 2007, 19:56:15 »

Tja, eusa_wall

Sier hei igjen, og later som jeg aldri startet.. Etter masse opp og ned har jeg gått opp igjen etter jeg startet! så nå er det virkelig på tide at jeg tar meg sammen!! leser om alle dere som er så flinke og vil gjerne klare det jeg og.. gjør jeg derimot det? Nei! Jeg er en svak jente, med alt for liten viljestyrke er konklusjonen. Men kanskej det er håp for meg og, og derfor satser jeg på å starte på nytt. Vekten idag er 62kg. og skal ned til 57 som mål 1, og mål 2 er 55, og jeg skal virkelig ikke starte imorgen og spise alt jeg kommer over..

Mine STORE problem er i hodet, jeg sitter å tenker "dette er siste dag med usunne ting, da må jeg jo spise litt" og ender opp med mye, ikke noe sånn "lit-mye" men MYE.. altså en eller to hele potetgullpose, og masse andre ting.. jeg gjør akkurat det samme hvis jeg har startet på slankingen, jeg går ned litt og tenker at "nå har jeg vært flink" og dermed havner jeg i fellen og spise masse.. og hvis jeg spiser "litt-mye" en dag så tenker jeg at jeg har jo uansett gått over kcal inntaket så hvorfor ikke spise alt godt eusa_doh Nå har jeg fortalt min triste sjebne, og håper dere tar meg tilbake med åpne hender eusa_angel
Loggført

Start: ca 62kg
Sist veing: 60,4kg
Delmål: 58kg
Mål, før sommer og holde denne vekten: 55kg
"Alt er mulig med viljestyrke og et sterkt hode!"
Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 13/05 - 2007, 21:13:08 »

alltid Smiley Velkommen tilbake!

Lag deg en plan og ei dagbok, skriv ned hva du spiser, hvor mye du trener, hva du trener, hvor mye du beveger deg i hverdagen osv. Da føler du deg litt mer forpliktet til å fortsette og ikke skeie for mye ut Smiley Husk det er viktig å kose seg litt i ny og ne, det er no de fleste av oss bare må ha. Kunsten er å begrense seg og ikke la det gå utover de vanlige daglige måltidene Smiley

Du har allerede satt deg mål, det er kjempebra, både hovedmål og delmål! Ett ekstra delmål kan kanskje være å kose seg bare litt neste helg Wink

Lykke til!
Loggført
Maari
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 13/05 - 2007, 23:16:24 »

Ja, er viktig å kose seg..hehe, men for meg betyr kose seg og ikke kunne begrense seg, og det skal jeg prøve å gjøre noe med, så må nok kose meg i små doser på 17 mai, altså litt alkehol og resturant mat, å skla jeg koe meg på lørdagen.. så er målet å greie dette da, og det skal jeg jammen meg prøve! får skrive litt mer om planen imorgen, på min nye side:) Takker for velkomsten, vi snakkes nok sikkert en annen dag, for her komme jeg til å være til jeg har lært av min feil eusa_snooty
Loggført

Start: ca 62kg
Sist veing: 60,4kg
Delmål: 58kg
Mål, før sommer og holde denne vekten: 55kg
"Alt er mulig med viljestyrke og et sterkt hode!"
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #3 på: 14/05 - 2007, 21:16:23 »

Hei Maari! Du er selvsagt hjertelig velkommen tilbake! Her vet vi godt hva slike jo-jo tider gjør med deg! Kluet er å fortsette å være aktiv her også de dagene det går dårlig, så snur kanskje motivasjonen og kommer løpende tilbake til deg!

Lykke til!

Grin
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.429 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten