Tja,

Sier hei igjen, og later som jeg aldri startet.. Etter masse opp og ned har jeg gått opp igjen etter jeg startet! så nå er det virkelig på tide at jeg tar meg sammen!! leser om alle dere som er så flinke og vil gjerne klare det jeg og.. gjør jeg derimot det? Nei! Jeg er en svak jente, med alt for liten viljestyrke er konklusjonen. Men kanskej det er håp for meg og, og derfor satser jeg på å starte på nytt. Vekten idag er 62kg. og skal ned til 57 som mål 1, og mål 2 er 55, og jeg skal virkelig ikke starte imorgen og spise alt jeg kommer over..
Mine STORE problem er i hodet, jeg sitter å tenker "dette er siste dag med usunne ting, da må jeg jo spise litt" og ender opp med mye, ikke noe sånn "lit-mye" men MYE.. altså en eller to hele potetgullpose, og masse andre ting.. jeg gjør akkurat det samme hvis jeg har startet på slankingen, jeg går ned litt og tenker at "nå har jeg vært flink" og dermed havner jeg i fellen og spise masse.. og hvis jeg spiser "litt-mye" en dag så tenker jeg at jeg har jo uansett gått over kcal inntaket så hvorfor ikke spise alt godt

Nå har jeg fortalt min triste sjebne, og håper dere tar meg tilbake med åpne hender