om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 04:58:55

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  hei
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: hei  (Lest 1192 ganger)
sussi
Nytt medlem
*

Vis profil
hei
« på: 20/05 - 2007, 21:46:08 »

nå er det nok! etter at jeg fødte for 1 år siden har vekta bare gått opp. og fet har den visst tenkt å fortsette med hvis jeg ikke skjærper meg. fikk noen dårlige matvaner under svangerskapet med mye sjokolade. det er noe jeg bare har fortsatt med. i dag veide jeg 76,3 kg  ohmygod på tide æ gjøre noe. jeg vil ikke være tykk mere! vil ha et sundt og balansert kosthold og være et godt forbilde for dattera mi...

jeg bor sammen med min datter på 1 år og samboeren min. han har ikke problemer med vekta og kan spise hva han vil. det er sjelden særlig sundt... jeg jobber i en tredelt turnus og det er ofte man ikke har tid til å ta seg matpause. ad blir det fort litt småspising innimellom. spesielt på kvelden når kjeks og kaker er satt frem... jeg er ikke glad i å trene... blir fort til at man sitter hjemme og slapper av når man har fri... dette er "hindrene" mine som jeg må jobbe med!

men nok er nok! i mårra begynner det... håper jeg klarer det denne gangen...
Loggført

Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #1 på: 20/05 - 2007, 23:00:30 »

Da har du kommet til det rette stedet Sussi  :bananadance: For her er vi alle opptatt av den samme tingen, nemlig å gå ned i vekt!!

Og vi er flinke til å motivere og støtte hverandre her inne!!! Så lag deg en dagbok her inne, så kan vi følge med deg på veien!!!
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.389 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten