om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 05:03:05

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Heisann...
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Heisann...  (Lest 1036 ganger)
MFUS
Gjest
« på: 21/05 - 2007, 04:33:31 »

Ikke vært her mye i det siste jeg, og vil nok bli her sjeldnere og sjeldnere fremover. Flere grunner til det, bl.a. den at jeg er ganske lei av å skrive om slanking, ei er jeg ikke så veldig aktiv på den fronten selv lenger. Jeg har funnet tilbake til andre interesser og finner dem mer givende/engasjerende enn slankesnakk, holder meg for tiden på avforum.no der det diskuteres hifi som jeg brenner mer for enn slanking, ellers har jeg også fått nye interesser både hva gjelder nettet og tiden borte fra datamaskinen/nettet.

Vil ikke forsvinne helt, vil titte innom og følge med dere av og til og nok skrive litt også noen ganger. Hvem vet, mulig dette blir mer interessant igjen ved en senere annledning? Jeg er bare mett av det nå...

I alle fall, dere får ha lykke til med slankingen deres og være flinke jenter og gutter - opp til dere selv egentlig, jeg har troen på de av dere som får den gode følelsen det er å finne troen i seg selv... Suksess styrker enn og om man ser at det er mulig og troen på at dette kan man klarer vokser i enn, ja da blir man så preget av det (sterk) at man klarer å endre livet... Sett noen her er på vei til det ja...

Stå på videre da, så hører dere nok fra meg igjen en gang i blandt. Smiley
Loggført
klukkk
Beryktet

Ny på håret :-)

Vis profil
« Svar #1 på: 21/05 - 2007, 08:46:12 »

Takk for følget, enn så lenge då MFUS og håpar du gir lyd av og til når du er innom..

Loggført

Startvekt forrige veke 74,4
Mandag 26.3: 73,4
Fredag  29.3: 72,8 (håpar det fortsetter å vere sant
Måndag 16.4: 73,5
Lørdag 21.4: 72,9
Lørdag 5.mai: 72,3
Lørdag 12.mai 72,0
Lørdag 19 mai 71,5
Lørdag  26.mai 72.0
Søndag 3.juni 71.8
Littleme
Gjest
« Svar #2 på: 21/05 - 2007, 17:09:35 »

Lykke til med Hifi'en Smiley
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.447 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten