om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 05:06:06

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Hjelp?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hjelp?  (Lest 1155 ganger)
impulsiv
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 24/05 - 2007, 18:09:13 »

Heiii..

Vel, jeg er da en jente på 16 år. Veldig ung, men jeg har tenkt på dette veldig lenge. Jeg vil komme i form. ikke nødvendigvis slanke meg like tynn som modellene rundt i verden, bare trene opp kondisen og få selvtilliten til å stige litt.
Men jeg mangler motivasjonen OG selvtilliten til det.
Og jeg vet veldig lite om kosthold og slik, Jeg prøver å spise sunt, men jeg går alltid tilbake til gamle vaner.

så, jeg lurte på om jeg kunne få noen gode råd av noen her inne som kanskje vet svar og tips til at jeg skal klare å komme ordentlig igang?
Loggført
Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 24/05 - 2007, 18:38:41 »

Det lønner seg ofte å legge en liten slagplan for det en skal gjennomføre. Finn ut hva du ønsker, og sett opp enkle mål du har. Begynn i det små ikke gjør alle forandringer på en gang. Da mister du fort lysten til å fortsette. Om målet ditt er å komme i bedre form kan ett delmål i starten feks være å få trent 1-2 ganger i uka. Så kan du planlegge hvordan du skal trene (ut i naturen eller treningsstudio) også prøver du å gjennomføre det. Ett annet delmål som vil hjelpe deg i bedre form er å bli mer fysisk aktiv. Du kan feks kjøpe deg en skritt-teller og undersøke hvor mange skritt du går daglig for å så legge på litt hver dag neste uke. På kostholdssida gjelder det også å begynne i det små, feks spise tre frukt/grønt hver dag i en uke. Det er lite poeng i å gjøre forandringer du ikke tror du kan holde livet ut. Om du liker å kose deg med litt godt i ny og ne (som de fleste gjør), så sett av en dag til det, ikke kutt ut, men kutt ned Cheesy

Et veldig godt redskap i starten er forpliktelse. Om du informere de rundt deg om dine planer blir du mer bevist på at du må gjennomføre. Om du ikke føler for å informere alle rundt deg kan du feks starte en trenings/kostholdsdagbok her på dette forumet. Her er det mange som er flinke til å passe på deg og gi deg en liten "dytt" når du skulle trenge det Cheesy
« Siste redigering: 24/05 - 2007, 18:41:22 av Littleme » Loggført
~*prinsessa*~
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 27/06 - 2007, 11:26:08 »

haha, sorry... posta helt feil jeg!
« Siste redigering: 29/06 - 2007, 10:49:56 av ~*prinsessa*~ » Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.348 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten