om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 05:22:13

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Ferskt medlem ;)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Ferskt medlem ;)  (Lest 1026 ganger)
Kinis
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 27/05 - 2007, 23:19:01 »

Kom innom denne siden først nå, og har lest litt.
Fant ut at jeg like godt kunne melde meg inn Wink
Jeg har slanket meg ca 30 kg siden februar i fjor.
Min metode går ut på å trene ca fire ganger i uka på treningsstudio, går for det meste på spinning og styrketrening.
Jeg spiser fem måltider om dagen, med henholdsvis tre timers mellomrom.
Jeg erstatter to-tre måltider med meal tec (fra tec nutrition), noe som er en måltidserstatter i form av shake. Dette har fungert veldig bra for MEG.. Jeg har stor tro på at mennesker må finne den metoden som passer best for de. Og har tro på at det kun er et sunt kosthold kombinert med trening som uansett gir det beste resultatet, og at dette må bli en livsstil.

Jeg har igjen 7 kg før jeg er helt fornøyd. Veier i dag 65 kg og er 1,62 cm høy/lav Wink Målet er 58 kg. La på meg masse under mitt svangerskap, hele 30 kg  Shocked De forsvant desverre ikke like lett som de kom på.

Jeg har gjennomgått et 13 ukers program av tec nutrition, som har gjort at jeg også har gått ned en del, samt fått mere muskler, synes dette var et veldig bra program.

Sliter litt mere med å gå ned nå, det går liksom ikke like fort. Men skal intensivere trening og være veldig striks på kosten fram til jeg reiser til Venezia om seks uker, så håper (man kan jo håpe? Wink ) jeg klarer fire kg fram til da.

Ja, nå har jeg blitt medlem her da, så får surfe litt å finne motivasjon i dere andre.

Ha en fin dag Smiley
Loggført
Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 28/05 - 2007, 10:15:27 »

Velkommen skal du være! Smiley 30 kg er jo kjempebra! Og du klarer nok de siste og, bare finpussen på livstilen som gjenstår Cheesy Samtidig må du ha i bakhodet at treningen din har medført økt fettfri masse (muskler) som veier endel det og Wink Dermed burde du kanskje ikke være så opptatt av vekten men heller hvordan du ser ut i speilet eller fettprosent?

Sitat
Og har tro på at det kun er et sunt kosthold kombinert med trening som uansett gir det beste resultatet, og at dette må bli en livsstil.
eusa_clap

Sitat
Jeg har gjennomgått et 13 ukers program av tec nutrition, som har gjort at jeg også har gått ned en del, samt fått mere muskler, synes dette var et veldig bra program

Ryp?
Loggført
Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #2 på: 28/05 - 2007, 10:43:06 »

Heisan og velkommen til SN Kinis!!!

Her har vi det kjempekoselig!! Vi skriver om oppganger og nedganger i vår kamp mot kiloene. Veldig kjekt å snakke med folk i samme situasjon  eusa_dance
Jeg kjører også på litt shake, men da NOKA!
Går også på trenings-og kostholdskurs!
Ellers er jeg enig i at et sunt og variert kosthold er det beste.
Og du har jo vært kjempeflink allerede Kinis!! Og jeg er like høy/ lav som deg. Og har også fått mine ekstra kilo pga svangerskap!!

Da håper jeg at vi vil høre mer fra deg Kinis!!
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Kinis
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 28/05 - 2007, 15:11:53 »

Takk til dere begge Smiley
Tror nok jeg skal trives her Wink

Littleme: jepp Release your potential var programmet, jeg synes det var helt fantastisk, og forsøker å leve litt etter dette nå også, men ikke like intensivt da, men man får jo stramma opp litt med det samme Smiley

Så får jeg se nå da, om jeg klarer målet til sommerferien Smiley
Det er nok litt som må av enda.

Klemmer fra meg
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.398 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten