Kom innom denne siden først nå, og har lest litt.
Fant ut at jeg like godt kunne melde meg inn

Jeg har slanket meg ca 30 kg siden februar i fjor.
Min metode går ut på å trene ca fire ganger i uka på treningsstudio, går for det meste på spinning og styrketrening.
Jeg spiser fem måltider om dagen, med henholdsvis tre timers mellomrom.
Jeg erstatter to-tre måltider med meal tec (fra tec nutrition), noe som er en måltidserstatter i form av shake. Dette har fungert veldig bra for MEG.. Jeg har stor tro på at mennesker må finne den metoden som passer best for de. Og har tro på at det kun er et sunt kosthold kombinert med trening som uansett gir det beste resultatet, og at dette må bli en livsstil.
Jeg har igjen 7 kg før jeg er helt fornøyd. Veier i dag 65 kg og er 1,62 cm høy/lav

Målet er 58 kg. La på meg masse under mitt svangerskap, hele 30 kg

De forsvant desverre ikke like lett som de kom på.
Jeg har gjennomgått et 13 ukers program av tec nutrition, som har gjort at jeg også har gått ned en del, samt fått mere muskler, synes dette var et veldig bra program.
Sliter litt mere med å gå ned nå, det går liksom ikke like fort. Men skal intensivere trening og være veldig striks på kosten fram til jeg reiser til Venezia om seks uker, så håper (man kan jo håpe?

) jeg klarer fire kg fram til da.
Ja, nå har jeg blitt medlem her da, så får surfe litt å finne motivasjon i dere andre.
Ha en fin dag