om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 05:31:31

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Nå skal jeg greie det!!=)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Nå skal jeg greie det!!=)  (Lest 989 ganger)
milinja
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 29/05 - 2007, 17:28:35 »

Nytt medlem her ja:)
18 år gammel jente fra sørlandet, har planer om å gå litt ned i vekt! Ikke så mye, er ikke overvektig eller noe, men sliter veldig med selvtillitten når det gjelder kroppen min..Veier nå 60 kg, har som mål å gå ned 5 kilo. Håper det vil hjelpe litt, orker ikke tanken på bading og bikini nå!
Har prøvd mange ganger, men sliter mye med motivasjonen..håper dette forumet kan hjelpe meg! Er som regel mye motivert i maks ei uke..men nå skal det altså bli andre boller! I'm ready to go for it;)
Loggført
Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 29/05 - 2007, 17:36:31 »

Bare å stå på! Og velkommen til slankenett Smiley

De fleste har det nok som du, at de er veldig motivert i starten, men mister motivasjonen etterhvert. Og da gjelder det å ha lagt slagplanen på forhånd om hvordan man skal takle det. Forpliktelse er ofte lurt, start en trening/kosthold dagbok her på slankenett og få hjelp av folket her når motivasjonen bikker imot Smiley
Loggført
Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #2 på: 30/05 - 2007, 13:02:32 »

Bare å stå på! Og velkommen til slankenett Smiley

De fleste har det nok som du, at de er veldig motivert i starten, men mister motivasjonen etterhvert. Og da gjelder det å ha lagt slagplanen på forhånd om hvordan man skal takle det. Forpliktelse er ofte lurt, start en trening/kosthold dagbok her på slankenett og få hjelp av folket her når motivasjonen bikker imot Smiley
Siterer Littleme Smiley

Velkommen til SN, her er vi flere som er i samme båt som deg!!

Ha fokus på sunn mat og trening. Men unn deg noe "luksus" i helgene, ellers sprekker du fort. Det var mine tips Wink

Lykke til i kampen mot kiloene milinja
!!!
« Siste redigering: 30/05 - 2007, 13:06:29 av Pæra » Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.395 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten