om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 05:33:33

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Hvor lang tid skal det gå før jeg begynner å gå ned..?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hvor lang tid skal det gå før jeg begynner å gå ned..?  (Lest 724 ganger)
Schukka
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 15/09 - 2010, 21:37:28 »

Hallo!
Dame 31, 165 cm høy, vet ikke helt hvor mye jeg veier for nekter å veie meg. Men sist jeg kan huske /ca et år siden) veide jeg ca 61 kg, og etter det tenker jeg at jeg har godt opp 6 kilo, som jeg gjerne vil ha av igjen!
Har i snart 4 uker trent 1 time hver dag, unnatt lørdag, på ellipsemaskin og kostholdet består av så lite karbohydrater som mulig, ikke noe godteri osv.
Siden jeg ikke har merket noe forkskjell hverken i speilet eller på klærne ennå, lurer jeg på... Hvor lang tid bruker det å ta før man begynner å merke vektnedgang?
Loggført
StineMarie
Gjest
« Svar #1 på: 16/09 - 2010, 08:49:47 »

Hei og velkommen hit til forumet! toothy4

Hvor mye spiser du i løpet av dagen da? Kan det være at du spiser for lite rett og slett?

Utifra det du forteller ville jeg jo absolutt ha trodd at du skulle ha merket det på kroppen til nå!

Fortell gjerne litt mer! Smiley
Loggført
Schukka
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 16/09 - 2010, 12:21:34 »

Takk! Cheesy
Til frokost spiser jeg to brødskiver med pålegg, par tre timer senere spiser jeg gjerne omelett, eller noe annet med lite karbohydrater (det er her jeg savner å spise et par brødvskiver siden jeg ikke er glad i å lage mat og jeg syns det er vanskelig å hele tiden tenke på hva jeg kan spise, og måtte tilberede det), til middag spiser jeg igjen så lite karbohydrater som mulig, blir "vanlige middager", men med villris i stedet for vanlig, fullkornspasta, og jeg prøver å spise f.eks tre kjøttkaker og én potet i stedet for to poteter og to kjøttkaker. Et par-tre timer etter middagen og uteover kvelden spiser jeg det jeg kan komme på som er veldig lite karbohydrater i, selv om jeg her også heller ville tatt meg et par brødskiver, hehe.
Er ikke glad i salat alene, men har gjerne litt inntil middagen.

Som sagt trener jeg 6 av 7 dager i uken, og i går bestemte jeg meg for at to-tre av dagene halverer jeg kardiotreningen og legger inn en halvtime styrketrening i stedet, hvor jeg skal trene mye mage og rygg.

Et lite tegn i speil eller på klærna hadde vært greit for motivasjonen nå  eusa_shifty
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.379 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten