om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 05:40:24

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hei hei hei Ingvild heter jeg...
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei hei hei Ingvild heter jeg...  (Lest 1175 ganger)
Ingvild@
Nytt medlem
*

Du må leve mens du gjør det...

Vis profil
« på: 02/06 - 2007, 11:26:56 »

Hei! Jeg heter Ingvild, og har akkurat meldt meg inn her. Jeg er student, gift, ingen barn (enda), og har innsett at jeg er nødt til å ta noen grep rundt kostholdet mitt.

Jeg er 169 høy og veier 77 kg. Det betyr i praksis at sommerklærne fra ifjor ikke passer.  yucky Og det gjør meg litt frustert.
Jeg er veldig flink til å trene (synes det selv iallefall). Jeg trener både spinning, og klasser på senteret her jeg bor. Det gjør jeg minst 3 ganger i uka, noen ganger både 4 og 5. Men likevel har vekta gått feil vei, og jeg trenger et "puff" i rett retning for å komme meg tilbake til ca 70, hvor jeg tror trivselsvekta mi egentlig er. Har det bedre der ned enn her oppe.

Ta kjempe gjerne kontakt med meg, så kan vi støtte hverandre.
Jeg blir super glad hvis  noen hjelper meg litt, eller jeg kanhjelpe noen andre litt.

*klem*
Loggført

Littleme
Gjest
« Svar #1 på: 02/06 - 2007, 12:04:04 »

Hei Ingvild!