om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 05:49:54

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hallais
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hallais  (Lest 1028 ganger)
Sweety
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 05/06 - 2007, 11:55:36 »

Nå er jeg aldri flink til presentasjoner men kan begynne med å si jeg er ei jente på 27 fra Sandnes, IKKE stavanger eusa_angel
Jeg er ei lita kompakt jente som ikke svever mer enn 166cm over bakken og har dessverre snart tatt igjen høyden med bredden.

Ikke fult så ille men det føles slik.
Jeg har vel funnet ut at tungdekraften har tatt med seg hele 76kg og når det blåser hardt blafrer det i midt sesjonen min..

Så nå¨vil jeg prøve igjen på å komme meg under 70 tallet med sunn mat og trening.
Loggført
digger spinning
Beryktet

Stor? Jeg???

Vis profil
« Svar #1 på: 05/06 - 2007, 12:18:05 »

Hei, Sweety
Velkommen til forumet, her tror jeg nok at du kommer til å trives.

Selv er jeg 169 cm på strømpelesten, og vekta ser du av signaturen. Vi er altså ikke så veldig ulike... den største forskjellen er nok at jeg bor i Stavanger, IKKE Sandnes Wink

Lykke til med å nå målet med å komme under 70-tallet. Hvilken metode har du tenkt å bruke? Ja, da tenker jeg både på maten og treningen!
Loggført

Medlem av:

Opp-av-godstolen wiggle
Veiedag mandag
Minus 10 kilo innen julen 2007
Sweety
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 05/06 - 2007, 16:11:42 »

Det jeg prøver først og fremst nå er å spise mer mindre men mer.
Jeg er kjempe dårlig på mellom måltid også er det å drikke masse vann.
Nå har jeg heldigvis fått meg dra hjelp i form av min lille valp men han er litt for liten til å dra ut på lange turer men er i allefall i bevegelse 30 min dagen.

Så det blir nok å fått gått enda mer og spist mer riktig og ikke minst være tålmodig eusa_dance

Så idag har jeg vært å handlet uten sabotøren(mannen) yoghurt med lite fett, vannmelon, kiwi, skumma melk og juice slik at jeg ikke har det usunne alternativet.

Prøvde igår å skulle spise mandler men vet dessverre ikke hva måtehold er og da er det ikke sunt alikevel..
Samtidig sliter jeg med at jeg sluttet å røyke igår eusa_clap
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.395 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten