om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 06:00:09

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Siste rest.
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Siste rest.  (Lest 1155 ganger)
njuk
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 08/06 - 2007, 21:04:50 »

Jeg har gått ned 21 kilo siden i fjor sommer. Men det eneste som er igjen å slanke nå, er det siste fettet på magen.
Er ikke tjukk lenger, men bare litt slapp rundt magen.
Jeg trener og forbrenner mye fett, men midjemål forblir det samme.
Jeg går ned i vekt fortsatt selv om det går lenger tid mellom kiloene som tas av.
Noen her som har erfaringer med hvor lang tid det tar før fettet rundt magen blir borte.
Er klar over at dette er det verste og vanskeligste fettet å fjerne.
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #1 på: 08/06 - 2007, 23:29:39 »

Wow! For et fantastisk resultat! Bøyer meg i støvet for deg - 21 kg er jo kjempemessig!
Dersom det bare er snakk om slapp mage kan bukplastikk være løsningen! Jeg har vært utfordet samme selv og da var kniven eneste utvei - den slappe huden forsvant ikke uansett hva jeg gjorde... Snakk med legen din! Det er jo gratis så lenge du har kommet deg ned på normal vekt.

Velkommen til oss, forresten! sunny
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

njuk
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 09/06 - 2007, 08:40:33 »

Men dette dreier seg ikke om død hud, men litt fett igjen rundt magen.
Det er vel ikke slik at alle som har slanka seg for bukplastikk.
Loggført
Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #3 på: 09/06 - 2007, 21:15:05 »

Dersom magen "henger over" tror jeg nok du får det. Det er umulig å trene bort og man kan få plager som eksem, lukt... Men henger den ikke er det bare å stå på! Grin

Klem!
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Littleme
Gjest
« Svar #4 på: 12/06 - 2007, 21:59:55 »

Hvor lang tid det tar er avhengig av hvor hardt du kjører på. Du har nok komt deg så pass ned i fettprosent at du ikke bør tape mer enn 500 gram fett i uka, og ikke alt fettet vil komme fra magen heller. Så det gjelder nok å smøre seg med tålmodighet Smiley

Det som ofte gjør det vanskeligere å tape fett etterhvert som man går ned i vekt er at kroppen tilpasser seg og en kommer nok en gang i energibalanse, og da på et kosthold og fysisk aktivitetsnivå som ikke nødvendigvis har mye rom for forandring. Men for at du skal redusere fettmassen din enda litt til er du avhengig av å få kroppen i energiunderskudd litt lengre. Noe du mest sannsynlig klarer i perioder siden vekta går litt ned. Men det er flere ting du nå må passe på.

På lavere energiinntak er det lett å få i seg for lite proteiner, noe som øker faren for at det er muskulatur som forsvinner og ikke så mye fett. I tillegg blir styrketreningsdelen mer viktig for å vedlikeholde muskelmassen. Tap av muskelmasse når du driver på med siste rest er mer betydningsfull enn når du dreiv på med de 20 første kiloene. Energiunderskuddet kommer til å være lavere, og små utskeielser får dermed større konsekvenser no enn før når du gikk ned endel.

Du har nok bare finpussen igjen og må tilpasse kostholdet, treningen og daglig fysisk aktivitet litt til Smiley
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.379 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten