om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 06:07:32

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  "Ny" på Slankenett.
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: "Ny" på Slankenett.  (Lest 1054 ganger)
Envy
Prateglad

Vis profil
« på: 12/06 - 2007, 10:48:14 »

Hei, hei!
Jeg er en nesten tyve år gammel jente som egentlig har vært her inne på Slankenett før, men jeg har aldri klart å gjennomføre noe av det jeg har prøvd på. Nå, derimot, er alt annerledes! Cheesy Jeg har alt kommet i gang både med kosthold og trening, og jeg føler meg virkelig mer motivert enn jeg noensinne har vært før. Jeg tenker at jo mer "kjent" jeg gjør meg her inne, jo mer motivert vil jeg også bli, så derfor registrerte jeg meg i tillegg også her på forumet.

Jeg har nå akkurat nådd ned til 89, men var for noen år siden nede i 56, og håper derfor som mitt første mål på 65. Jeg har ikke satt noen tidsfrist på når jeg skal klare dette, jeg kommer nok heller bare til å arbeide hardt og se når/om det kommer. La på meg grusomme mengder etter en livsstil som bestod av å spise så mye som mulig og røre seg så lite som mulig...  eusa_doh Skammer meg fryktelig over det, og vil helst at kiloene skal forsvinne så jeg også kan legge perioden bak meg.

Jeg har kjæreste (samboer snart! Smiley) og vi skal til Kreta den 28. juli. Håper i alle fall på å miste meg litt til da, så jeg kan gå i bikini uten å være alt for flau.

Håper (vet) jeg kan finne likesinnede her inne som kan motivere og hente motivasjon fra meg. :] Er det noe jeg har glemt å si nå, tro?
Loggført

"Not all closed doors are locked."
- Unknown

Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #1 på: 12/06 - 2007, 18:42:25 »

Hei Envy! Velkommen til oss! Her skal du finne mange av oss som sliter på samme måte som deg, så du har kommet til rett sted. Her er masse motivasjon å hente - håper du tar deg tid til å lese litt i dagbøkene våre!

Fint om du lager deg dagbok du også der du skriver mer om deg selv og kosthold og trening!

Så gøy å dra til Kreta, da! Hvor på Kreta skal du? Jeg var på Agia Marina for to år siden og vi storkoste oss! Og gratulerer med kommende samboerskap også, da! Du har mye positivt å se frem til! Cheesy

Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Envy
Prateglad

Vis profil
« Svar #2 på: 13/06 - 2007, 09:30:16 »

Hm. Hva er egentlig forskjellen på dagbøkene her på forumet og dagbøkene på slankenett.no-siden?

Vi lander i Chania, men har planer om å reise litt rundt. Blant annet vil vi en tur til Gavdos, en liten øy som ligger sør for Kreta, og kanskje ta oss et cruise til Egypt. Det blir spennende! Gleder meg veldig.
Loggført

"Not all closed doors are locked."
- Unknown

Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #3 på: 13/06 - 2007, 22:08:31 »

Vet ikke hva som er forskjellen - jeg har bare vært her.

God tur - høres spennende ut! Grin
Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.365 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten