Hei, hei!
Jeg er en nesten tyve år gammel jente som egentlig har vært her inne på Slankenett før, men jeg har aldri klart å gjennomføre noe av det jeg har prøvd på. Nå, derimot, er alt annerledes!

Jeg har alt kommet i gang både med kosthold og trening, og jeg føler meg virkelig mer motivert enn jeg noensinne har vært før. Jeg tenker at jo mer "kjent" jeg gjør meg her inne, jo mer motivert vil jeg også bli, så derfor registrerte jeg meg i tillegg også her på forumet.
Jeg har nå akkurat nådd ned til 89, men var for noen år siden nede i 56, og håper derfor som mitt første mål på 65. Jeg har ikke satt noen tidsfrist på når jeg skal klare dette, jeg kommer nok heller bare til å arbeide hardt og se når/om det kommer. La på meg grusomme mengder etter en livsstil som bestod av å spise så mye som mulig og røre seg så lite som mulig...

Skammer meg fryktelig over det, og vil helst at kiloene skal forsvinne så jeg også kan legge perioden bak meg.
Jeg har kjæreste (samboer snart!

) og vi skal til Kreta den 28. juli. Håper i alle fall på å miste meg litt til da, så jeg kan gå i bikini uten å være alt for flau.
Håper (vet) jeg kan finne likesinnede her inne som kan motivere og hente motivasjon fra meg. :] Er det noe jeg har glemt å si nå, tro?