om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 06:18:25

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Magemål..
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Magemål..  (Lest 1161 ganger)
liben
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 14/06 - 2007, 00:21:49 »

Hvordan blir jeg kvitt magen?? Har gått ned fra 80 til 70 kg (163cm høy). Midjemålet er fremdeles 92 cm (-10cm), men håndledd og ankler er bare skinn og bein  yucky
Gjør en kort økt med mageøvelser hver dag, og kjenner musklene, men fettet vil visst ikke slippe   eusa_wall
HJELP!!
Loggført

Is-trollet
Inventar

Vis profil
« Svar #1 på: 14/06 - 2007, 16:36:48 »

Huff ja, det der er et vanskelig område - samtidig som det er det vi helst vil bli kvitt! Her har jeg desverre ingen mirakelkur untatt å fortsette med mageøvelser. (Men ikke hver dag! Skal alltid ha opphold en dag mellom...)

Loggført

Klem fra Reidun Is-troll! bigarmhug

Medlem av opp-av-godstolen..

Nemipus
Mosjonist
**

Fighter

Vis profil
« Svar #2 på: 14/06 - 2007, 20:39:24 »

Den eneste naturlige måten å få bukt på magedisset er rett og slett å punkttrene magen. Det gjøres effektivt med pilates eller fitnessballøvelser. Jeg gjorde fitnessball øvelser 3 ganger til uka i 1 år og det gjorde underverk på magen. Ble strammere og smalere. Men du må gjøre øvelser for hele midjen og for ryggen med. Ellers har det ingen særlig effekt. Jeg kjørte et 10 punkters program som tok ca 45 min å gjennomføre. De første gangene/ukene tok det betyderlig lengre tid. Særlig fordi jeg ikke var fortrolig med ballen i førsten og fordi det tok tid å lære øvelsene riktig. Men øvelsene er skikkelig effektive. Etter bare noen få uker kunne jeg med egne øyne se forandringer. Fitnessball anbefales på det varmeste. Litt knølete og vanskelig i starten fordi det ikke er lett å finne balangsen på ballen, men det kommer en raskt over.

En annen metode er bukplastikk. Men det er både risikabelt, vondt og dyrt.
Loggført

Medlem av opp-av-godstolen..

wiggle  wiggle
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.348 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten