om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 06:24:09

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Trett
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Trett  (Lest 1218 ganger)
Gurlii
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 15/06 - 2007, 13:22:16 »

Jeg har nettop begynt på kur å vekta går fint nedover, men jeg er så uendelig trett,
håper at det er kroppen som holder på å omstille seg på at den ikke får så mye sukker noen som har hatt det sånn? eller som vet hva jeg kan gjøre??
Loggført
Nemipus
Mosjonist
**

Fighter

Vis profil
« Svar #1 på: 15/06 - 2007, 13:47:16 »

Ved normal slanking skal du ikke føle slapphet og trøtthet. Men dersom du har satset på f.eks. lavkarbodiett kan du nok bli både trøtt og slapp. Men det er kortvarig.
Siden jeg ikke vet hva slags opplegg du har valgt er det vanskelig å gi råd. Det kan være flere grunner til at du har så lite energi. Blant annet kan det være fordi du spiser for ensidig, for lite eller fordi du ikke spiser riktig sammensatt kost. Ved slanking er det uhyre viktig å få i seg alt det kroppen trenger av både proteiner, vitaminer, karbohydrater, mineraler, sporstoffer og fett. Har du feil balanse her så kan det fort slå ut med slapphet.

Dersom du skriver litt om hvordan opplegget ditt er så blir det lettere å sette fingeren på ting du kan rette på.
Loggført

Medlem av opp-av-godstolen..

wiggle  wiggle
Gurlii
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 15/06 - 2007, 14:36:32 »

Hei
Jeg prøver å spise sundt og mosjonere.

Fx i dag har jeg spist 50 g havregryn,kruskakli,solsikke kjerner, og linfrø. 1,5 dl ekstra lett melk
1 skive brød med norvegia ost
salat med en hamburger. 
2 frukter 1 eple, og 1 banan
Ellers utover dette spiser jeg middag, som varierer, i går var det burgere, uten brød med salat til.

så spiser jeg 1-2 skiver om kvelden som regel med ost.

har også spist en is liten inneholder ca 115 kcl.

jeg ammer en 4 mnd gammel baby, men tror jeg spiser nok, for hvis ikke jeg gjør det mister jeg melka, og jeg har masse melk.

Men kan  være jeg spiser feil, i kombinasjon med at jeg ammer.
Loggført
Nemipus
Mosjonist
**

Fighter

Vis profil
« Svar #3 på: 15/06 - 2007, 21:21:45 »

Slett ikke dårlig den kosten der. Du spiser meget sunt og også nok skulle jeg tro med tanke på at du ammer. Hva med vanninntaket ditt? Det kan være du får i deg for lite væske i løpet av dagen. Det skjer meg også og da blir jeg uvel og slapp og får vondt i hodet. Når du ammer må du jo ha mer vann enn normalt også så kanskje det er der skoen klemmer.
En annen ting. Dersom det er lenge siden du har drevet systematisk trening så kan treningen gjøre deg utmattet. Du føler deg døsig og slapp etter treningsøkten. Er det sånn du har det, så kan du trøste deg med at det går over ganske raskt. 
En tredje mulighet er at du tappes for mineraler og vitaminer og slikt noe fordi det meste går i melka. Amming er slitsomt. Og du har sikkert nattevåk og natteamming også. Hormonene som holder melkeproduksjonen i gang kan også forårsake slappet og tretthet. Synes du skal ta det opp med legen din jeg og sjekke om du kanskje burde ta noe kosttilskudd.

Vel, det var det jeg kunne bidra med. Håper det gav deg en døråpner.
Loggført

Medlem av opp-av-godstolen..

wiggle  wiggle
Gurlii
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 16/06 - 2007, 22:02:28 »

Jo takk for gode svar, eusa_dance skal snart tillegen likevel så jeg får ta en snakk med hende kanskje sjekke hemoglobinen.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.385 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten