om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 06:33:58

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Søker slankevenninne
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Søker slankevenninne  (Lest 2592 ganger)
stupedama
Nytt medlem
*

inn med magan!!

Vis profil E-post
« på: 20/06 - 2007, 10:28:02 »

Heisann!  eusa_handØnsker meg veldig en venninne som jeg kan slanke meg sammen med! Føler det er lettere da..Orker ikke drasse rundt på det fæle spekket mere  yucky hehe...Neste sommer skal jeg ihvertfall ikke være fet! Bare så det er sagt! Noen som føler det samme??? Jeg veier  :eusa_clap:115 kg eusa_clap og er 169 høy så har en del å gå ned ja... Prøvde hehe å trimme i går på sånn steppegreie men ble ikke sliten eller svett, bare melkesyre i legga!! Skuffende...jeg som planla å trimme så svetten sila...Får prøve trimmsykkelen isteden vel...får se om det går an¨å svette da hehe..... Ellers er jeg 38 år og bor i Østfold!     Goklem stupedama wiggle
Loggført

eintro86
Nytt medlem
*

eintroen@online.no
Vis profil E-post
« Svar #1 på: 26/06 - 2007, 20:58:43 »

Jeg kan godt tenke meg å bli din venn Cheesy Jeg veier 95kg og skal ned til 70-75 kg... Det er noen kilo det også Cheesy Vi kan godt jobbe sammen Wink Så godt å høre at det ikke bare er meg som har problem med å bli svett før krampa tar enn..

Skal vi kommunisere over slankenett, msn eller mail? Det er det samma for meg Wink

Jeg kaller meg eintro86 innpå slankenett.no
Loggført

Et skritt ned er et stort skritt i riktig retning <3
stupedama
Nytt medlem
*

inn med magan!!

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 10/07 - 2007, 22:53:54 »

eusa_dance Hei! Vi kan gjerne maile  wiggle Kjempekoselig.....
Jeg skal forressten begynne på cambridge i morra...Håper jeg klarer det da!!!  Gikk ned 18 kg på det for 11 år siden så regner med at det går ja  eusa_clap
Mye mere artig å slanke seg sammen vettø  eusa_dance
Klem
Loggført

slankern
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 16/07 - 2007, 20:12:17 »

Hei!
Jeg blir med på felles slankin via mail. Jeg er 34 år. Vil ned 30 kg.  wiggle
Loggført
Maxima
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 05/08 - 2007, 11:20:27 »

Hei !

Vil gjerne bli deres slankevenninne. Jeg er 92 kilo og vil ned til ca. 70-67, så det er en del å gå på her ja....er 180 høy. :yucky.

Er ny her i dag så dere får eventuelt ha litt tålmodighet med meg. Hvordan kommuniserer en her ?

Bor i Bergen forresten... eusa_dance

Maxima
Loggført
Stillow
Prateglad

Sammen er vi sterkere!

stillow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: 14/08 - 2007, 10:47:40 »

Hei !

Vil gjerne bli deres slankevenninne. Jeg er 92 kilo og vil ned til ca. 70-67, så det er en del å gå på her ja....er 180 høy. :yucky.

Er ny her i dag så dere får eventuelt ha litt tålmodighet med meg. Hvordan kommuniserer en her ?

Bor i Bergen forresten... eusa_dance

Maxima

Hei Maxima!

Jeg bor også i Bergen!
Kanskje vi kan hjelpe hverandre?!?
Jeg skal nok holde på en stund, for jeg har en god del kilo som skal av!
Tar det kilo for kilo, og tenker ikke så mye på totalen.

Har tenkt å begynne å gå litt turer og kanskje svømme litt.
Er 29 år, forresten!
Fortell litt mer om deg, da! Og gjerne på mail: stillow@hotmail.com

Loggført

26.03.08: 102,6 kg
14.07.08: 99,1 kg

Vitra
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #6 på: 19/09 - 2007, 17:02:49 »

Heia, Stupedama.

Trenger du flere slankevenninner? Jeg skal ned over 30kg.

Klem Vitra  eusa_dance
Loggført
tommeliten
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #7 på: 07/10 - 2007, 23:18:45 »

Hei eusa_hand Jeg vil gjerne bli deres slankevenninde på nett :eusa_angel:bestemte meg akkurat nå at det var på tide å gjøre noe med de alt for mange kiloene..er 1.60 høy,og veier 75 kg.. skal ned 15 i allefall om jeg klarer..hadde hjulpet med noen å gjøre det med,da alt for glad i mat og lett for å sprekke..hilsen tommeliten eusa_angel
Loggført
Kjersti
Smått avhengig

Still a dreamer..

Vis profil
« Svar #8 på: 07/10 - 2007, 23:30:25 »

Ser etter en slankevenninne jeg å! (eller flere, kan aldri ha for mange venner!:)

Jeg er 1.65 høy og veier for øyeblikket 95 kilo... Har gått ned 13 kilo allerede, men håper å gå ned til 88 før jul (da blir det 20 kilo siden jeg var hjemme siste), og så ned til 65 omtrent fram til sommern....

Er meget online for tiden, så både via SN, MSN og mail funker bra for meg..Cheesy
Loggført

-10 kg til jul!
25.08: -4
nyttogbedreliv
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #9 på: 14/10 - 2007, 00:14:48 »

Hei dere  eusa_angel

Jeg vil også være med i slanke-seg-sammen-gjengen  eusa_drool

Jeg er en jente på 31 år, bor i Oslo og har 2 barn.
Begynte å slanke meg på tirsdag og veide da 93.9 kg.  Har gått ned 2.7 kg på disse dagene!!! Går på ren noka-kur nå og når jeg når ønskevekten - skal kosthold og livsstil endres radikalt Smiley)

Jeg skal ihvertfall ned til 73 kg (da er jeg innenfor normal BMI) , men håper på å klare ca 65-67. Jeg er 172 cm høy.

Var normalvektig frem til jeg fikk mitt første barn for 9 år siden. La på meg over 20 kg i graviditeten og fikk de ikke av før jeg ble gravid med nr 2 nesten 4 år senere.... Siden har kiloene bare ballet på seg grunnet en usunn livsstil Sad

Jeg er kjempemotivert denne gangen og SKAL klare det!!!!  Føler jeg har viljestyrke til tusen nå og vil gjerne ha noen å dele denne motivasjonen med Smiley))

Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.388 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten