om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 06:35:35

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Informasjon fra Slankenett.no
| |-+  Informasjon og Tips,Ros & Ris
| | |-+  Privatiserte kategorier
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Privatiserte kategorier  (Lest 2289 ganger)
Envy
Prateglad

Vis profil
« på: 22/06 - 2007, 12:23:05 »

Hei! Jeg tenker litt på dette med bilder og privatliv og å åpne seg for hele verdensveven. På dette forumet må du jo ikke være innlogget for å titte rundt i alle kategorier, og jeg har fått inntrykk av at det er mange her som åpner seg mer enn de kanskje ville til sine nærmeste. (I alle fall gjør jeg det.)

Hadde det ikke vært mulig å ha en kategori hvor det var litt mer restriksjoner på tilgang? F.eks. at man må ha et visst antall poster for kikke der inne? Da unngår man i alle fall at noen som ikke er seriøse, eller at noen som er ute etter å snoke, får titte på bilder eller annet man føler man kan poste der.

Jeg vet ikke hva Slankenetts holdninger til dette er, det er derfor jeg spør. Jeg er administrator på et annet (mye, mye, mye mindre) forum, og vet derfor at det skal være mulig å sette inn en slik restriksjon. Nå er det jo ikke sikkert at dette faller i god jord, da, men det er jo et forslag.

Ellers vil jeg rose dere masse for et så flott forum! Føler meg veldig hjemme og velkommen her etter bare omtrentlig en uke, og det er jo glimrende. Takk til Marthe som er flink administrator, og takk til alle medlemmene som er så åpne og inkluderende!
Loggført

"Not all closed doors are locked."
- Unknown

Marthe
Administrator

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 23/06 - 2007, 22:14:22 »

Hei!

Dette forumet er ikke så fryktelig gammelt enda, og foreløpig er vår policy at foumet bygges underveis på feedback vi får fra dere brukere. Siden det er i bunn og grunn et forum som er til for at dere skal få mer utnytte av våre sider..
Så om det er interesse for et privat forum og det blir brukt så anser vi ikke dette som et problem å opprette.

Ellers er det alltid gledelig å høre at dere trives her.. Sånt blir vi glade av Cheesy

Fortsatt god helg.
Loggført

Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #2 på: 24/06 - 2007, 21:59:33 »

På det forumet jeg er admin på så har vi en slik krok hvor man må ha et visst antall innlegg for å få tilgang. Dette for å hindre at "snokere" får med seg ting som er av den private sorten!!

Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
Envy
Prateglad

Vis profil
« Svar #3 på: 26/06 - 2007, 23:35:26 »

På det forumet jeg er admin på så har vi en slik krok hvor man må ha et visst antall innlegg for å få tilgang. Dette for å hindre at "snokere" får med seg ting som er av den private sorten!!

Akkurat det vi også har! Var dette jeg siktet til. Cheesy
Loggført

- Unknown

Marthe
Administrator

Vis profil E-post
« Svar #4 på: 27/06 - 2007, 14:04:50 »

Nå har jeg gjort følgende :

Online slankedagbok er ikke synlige for gjester lenger, det samme med slankebilder.Hva synes dere om dette?
I tilegg vurderer jeg å legge inn at man ha minst 50 innlegg for å kunne se slankebilder..Vil det hjelpe?
« Siste redigering: 27/06 - 2007, 14:07:34 av Marthe » Loggført

Envy
Prateglad

Vis profil
« Svar #5 på: 27/06 - 2007, 14:50:25 »

Jeg synes det er helt supert at du har gjort det!
Og for min del vil det nok hjelpe med en post-sperre, ja. eusa_whistle
Vet ikke med de andre her inne?
Loggført

- Unknown

Marthe
Administrator

Vis profil E-post
« Svar #6 på: 27/06 - 2007, 14:51:43 »

Jeg synes det er helt supert at du har gjort det!
Og for min del vil det nok hjelpe med en post-sperre, ja. eusa_whistle
Vet ikke med de andre her inne?

Post sperre er lagt inn på 50 innlegg når det gjelder slankebildene iallefall. Så får vi ta en vurdering på hvordan dette fungerer etterhvert Cheesy
Loggført

litenen
Prateglad

Vis profil
« Svar #7 på: 28/06 - 2007, 00:18:45 »

Synes ideen er super! Jeg er en av dem som kunne tenke meg å legge ut bilder av "før og etter"-typen for å se framgang, i lag med mine personlige mål, men har ikke turd, ettersom jeg føler det er så åpent her...

Tror at det du har gjort nå er kjempe bra!
Loggført

Are you dreaming? Dreaming the night, dreaming alright...

Pæra
Smått avhengig

Ser lyst på livet :)

Vis profil
« Svar #8 på: 28/06 - 2007, 20:20:09 »

Kjempebra Marthe  eusa_clap Og som du sier så får man se om man trenger å justere noe etterhvert!!
Loggført

Det ordner seg alltid for snille jenter!!
kiara_pus
Beryktet

Vis profil
« Svar #9 på: 05/07 - 2007, 00:13:08 »

Det var veldig lurt. Ser at det er mange gjeter innom, og da er det greit at bilder og dagbøker er privat.
Loggført

Tjukk og feit....
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.482 sekunder med 17 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten