Hei! Jeg er ei jente på 22 år som er lei av å ha alt for mange kilo. Målet mitt er å gå ned 20 kg i første omgang. For noen år siden var jeg på idealvekta men så begynte jeg å studere og trente mindre og mindre, og kostholdet ble verre og verre. Da jeg for rundt et år siden møtte min nåværende kjæreste begynte vekta å skli ut for fullt. (Han er ikke akkurat verdens mest aktive mann, men han er en slik som aldri går opp i vekt

)
Det verste blir å kutte ut sjokolade da jeg mener sjokolade er laget av ren lykke. Og ellers har det gått i mye "rask" mat b.l.a mye bestilling av pizza og hamburgere og det har vært mye brus og snop. Dette er nå erstattet med frukt og vann for min del. Men kjæresten sitter å spiser og drikker usunt ennå, og det frister jo. Jeg skal prøve å være sterk!
Nå er jeg så heldig at jeg har en hund som jeg går med hver dag. Så jeg kommer meg i det minste ut av huset noen ganger om dagen. Det jeg har feilet med før er at jeg har forventet resultater fra dag en og jeg har hatt for store ambisjoner. (F.eks at jeg har lurt meg selv til å tro at jeg vil trene i flere timer hver dag og kutte ut absolutt ALT som minner om usunn mat). Denne gangen skal jeg være realistisk og ta et steg av gangen.
Er virkelig gira på å få til dette nå