om slankenettannonsere?nettbutikk legg til i favorittOm ossKontakt oss
ForsideNettbutikkArtiklerSlankedagbokSlankeguide Diskusjonsforum VerktøyTips & RådOppskrifterSpørrepoll
LOGG INN PARTNERE

För oss som tränar!

Treningsprogrammer
Slankeprogrammer
Belastningsskader
Hefter

FRA TRIM.NO FRA IFORM.NO
Slankeforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
25/05 - 2012, 06:45:01

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
60460 innlegg i 2462 emner av 6874 medlemmer
Nyeste medlem: Jorgi
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer Logg ut
+  Slankeforum
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Presentasjonsforum
| | |-+  Hei alle sammen
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei alle sammen  (Lest 405 ganger)
mjau
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 05/01 - 2011, 23:53:50 »

Hei! Jeg er ei jente på 22 år som er lei av å ha alt for mange kilo. Målet mitt er å gå ned 20 kg i første omgang. For noen år siden var jeg på idealvekta men så begynte jeg å studere og trente mindre og mindre, og kostholdet ble verre og verre. Da jeg for rundt et år siden møtte min nåværende kjæreste begynte vekta å skli ut for fullt. (Han er ikke akkurat verdens mest aktive mann, men han er en slik som aldri går opp i vekt  yucky)

Det verste blir å kutte ut sjokolade da jeg mener sjokolade er laget av ren lykke. Og ellers har det gått i mye "rask" mat b.l.a mye bestilling av pizza og hamburgere og det har vært mye brus og snop. Dette er nå erstattet med frukt og vann for min del.  Men kjæresten sitter å spiser og drikker usunt ennå, og det frister jo. Jeg skal prøve å være sterk! 

Nå er jeg så heldig at jeg har en hund som jeg går med hver dag. Så jeg kommer meg i det minste ut av huset noen ganger om dagen. Det jeg har feilet med før er at jeg har forventet resultater fra dag en og jeg har hatt for store ambisjoner. (F.eks at jeg har lurt meg selv til å tro at jeg vil trene i flere timer hver dag og kutte ut absolutt ALT som minner om usunn mat). Denne gangen skal jeg være realistisk og ta et steg av gangen.

Er virkelig gira på å få til dette nå  wiggle
Loggført

Aryia
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 06/01 - 2011, 09:48:05 »

Velkommen hit Smiley Anbefaler deg å lage en dagbok under "online slankedagbok", er veldig fint å kunne skrive litt om hvordan det går, få tips og råd av andre.

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver i forhold til kjæresten din, jeg begynte også å legge på meg når jeg møtte min samboer. Han er heller ikke av den aktive typen og kan spise hva som helst nesten uten å legge nevneverdig på seg. Jeg er også alene om å ville innføre en sunn livsstil i heimen, og det er hardt til tider, men vi får bare stå på og tenke på hva som er det beste for oss, og håpe at disse mannfolka følger etter med tiden Smiley

Lykke til!
Loggført
StineMarie
Gjest
« Svar #2 på: 06/01 - 2011, 19:13:46 »

Velkommen hit!  toothy4
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.36 sekunder med 16 spørringer.

Kopirett © Slankenett.no, Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA.
Epost: post(@)slankenett.no Ansvarlig Redaktør: John Gunnar Oppheim.
Markedsansvarlig: John Gunnar Oppheim Webansvarlig: Nils H. Opsahl. Design: thinkweb.no
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten