Hei alle sammen.
Jeg er ny innpå her, og laget meg en bruker nå nettopp.
Jeg er en jente på 17 år, jeg blir atten i år. Jeg har som mål og gå ned noen kilo, men jeg vet det kan ta tid og har derfor tenkt og sette meg ett mål som går over tid, og håpe på best mulig resultat. Jeg har fra jeg var liten av hvert en tynn jente, med slank kroppsbygning, men begynte tidlig og slite med psykiske ting opp igjennom oppveksten, og jeg la gradvis mer og mer på meg - i en periode tenke jeg ikke særlig på det, for jeg er ikke sånn typisk feit eller overvektig( til jeg får av meg klærne...). Jeg har spesielt de to siste årene lagt på meg mye, og har også slitt en del, måtte slutte på videregående også. Mye vold hjemme, etc. Jeg hadde hest, den står vekke på for nå, så det er jo også kjipt for når jeg hadde den bevegde jeg meg hver eneste dag og var ute i mange timer for dagen. Jeg er liksom den jenta som elsker og være ute, være frisk og rask, er ingen sofagris og EGENTLIG ikke noe særlig glad i søtsaker. Men skal sies jeg går på ppiller nå, skal slutte på dem, for har bare hvert deppa i 5 måneder nå, og lagt på meg enda mer.. tviler ikke på det.
Jeg er usikker på hva jeg veier nå, men jeg vet det er for mye, jeg er ca 169 høy og jeg vet jeg veier over 60. Den tingen som jeg i det siste har lagt mye merke til, eller - det siste halvåret, er at jeg har valker på ryggen, det er virkelig en sjenanse for meg, føler egentlig at jeg ikke er ''SÅ'' feit til at jeg skal ha det, jeg har vel egentlig levd litt godtroendes, helt til nå.. jeg tok bilde av meg selv, for og se om jeg egentlig var for feit eller om det bare var meg, spesielt i det siste har jeg tenkt veldig mye på dette... jeg tok bilder, og viste ikke hva jeg skulle gjøre, ville bare grine. Hvor er den slanke tynne jenten som hadde bodd inni meg, jeg hadde lyst og bare synke ned i jorden. Men, jeg vil gjøre noe med det før jeg blir ''overvektig'' og jeg vil gjøre noe med problemet mitt, vil være sunn og frisk. Og jeg er en person som elsker sunn mat, jeg vet det ikke er noen unnskyldning men hjemme hos meg er de veldig usunn(mye pga broren min, men det ligger ikke i fam min, for mamma var modell da hun var mindre og har alltid hatt en flott fasong, nå er hun blitt overvektig dessverre, men det ligge hvertfall ikke i slekta) og det er veldig trist,. Jeg tenker at til sommeren DA vil jeg begynne å trene og endre kostholdet helt, og da får jeg hund og flytter også til en annen by og alt blir liksom bedre, men samtidig, føler jeg bør begynne nå... jeg finner liksom ikke motivasjonen. Jeg er en person som er utrolig sta mot meg selv, det ligger i psyken tror jeg.. :/ Huff, og nå begynte jeg og tenke over typen min, jeg syns synd i han som må leve med meg og ha sex med meg, har aldri tenkt sånn før, men når jeg så de bildene så tenkte jeg virkelig sånn.. Vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Også kommer dette med all kalori inntak og så og så mye, klarer ikke helt sette meg inn i det, noen som vil hjelpe?? Føler meg nesten litt negativ, men var litt trist og se bildene… positiv skal jeg nok bli, bare vent! Håper det går bra med alle her inne, og at noen vil ta meg godt imot!
Klem fra Flowerpower!